Skocz do zawartości
BMWM6

Gubienie zasięgu/słaby sygnał

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hyper
    Napisano (edytowane)

    @waldemark70

    Wgrałem PrimeG3_1.4_Inspired_G5_DK'ROMS i nadal to samo ;/

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Hyper
    Nie wgrywaj tych wynalazków opartych na porcie G5, tylko wgraj zwykłego stocka i sprawdź czy problem ustąpił.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hyper

    @waldemark70

    Dzięki wielkie, wgranie stockowego romu pomogło :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ostatnio mam problem, ponieważ jak włączam transmisje danych automatycznie zasięg spada do 0 i po chwili wraca do 2 kresek. Tak w kółko. przez co nie mogę korzystać z internetu. Dodam, że jak transmisja danych jest wyłaczona zasięg jest na maxa i wszystko śmiga. Myślicie, że to może być przez ROM Fulmics? Z góry dzieki za pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dszymek

    @bullet11 Tak, to może być przez fulmics. Wygraj stock rom i sprawdź czy nadal problem występuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dszymek Spróbuje wgrać stocka, ale od ponad roku wszystko śmigało, więc się trochę zdziwiłem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, mam problem z moim lg g3, ponieważ chciałam mu wgrać softa, ale się nie da, ponieważ nie chce wejść w tryb download mode.

    Jestem zdziwiona, bo mam drugiego lg g3 i tam wszystko działa, więc kombinacje klawiszy używam dobre. Jest to telefon kupiony od kogoś innego

    i z tego co wiem, to ogólnie działa, system jest wgrany, ale miał problemy z zasięgiem. Podobno został oddany do serwisu, gdzie serwis stwierdził, że problem tworzy wyświetlacz ; o (jest to możliwe?) i został wymieniony na nowy. Mimo to, problemy z zasięgiem są dalej. I w tym momencie ja odkupiłam ten telefon, sprawdzałam antenę, moduł odpowiadający za wifi itd. To wszystko działa. Są momenty, że załapie zasięg, ale jest to rzadko i raz na dzień na jakieś 5 minut. Ktoś może ma pomysł o co chodzi z tym zasięgiem? Bo z tego co widzę to w tych modelach często się to dzieje. Chciałam własnie teraz zainstalować soft inny, bo może to on jest winny, ale nie mogę bo nie ma trybu download mode, recovery tak samo. Ktoś doradzi w jaki sposób to naprawić, żeby ten download mode był znowu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubatm

    @up co do zasięgu - w wielu przypadkach jest to wina płyty głównej, prawdopodobnie pomoże jej wymiana. Być może ten temat pomoże rozwiązać problem braku DM - http://forum.android.com.pl/topic/234137-brak-download-mode-tylko-fastboot-z-błędem-weryfikacji-telefon-działa/ 

     

    Edytowane przez kubatm

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za podesłanie linku, przeczytałam, że program AutoRec pomógł, może wiesz coś na jego temat więcej?

     

    A tak jeszcze przy okazji zasięgu, mam inną płytę z tego modelu i tam też był problem z zasięgiem i po wgraniu innego softu problem się naprawił. Tylko, że wyskakuje mi komunikat "Current version is not avaiable for user. Can't find matched cust for NT-code mcc/mnc[26006], subset[FF]" po każdym uruchomieniu komórki. Jak ten komunikat usunąć? zainstalowałam soft wersja V30N 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubatm

    @up zainstalowałeś soft nieprzeznaczony na polski rynek. Komunikat idzie usunąć - poszukaj na forum. Wychodzę do pracy i już nie pomogę.

    Tapatalk / LG G3 / LineageOS 14.1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x