Skocz do zawartości
SzymonMatys

Przycisk on/off nie działa prawidłowo

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Mam problem z przyciskiem on/off w moim S4. Przy okazji opiszę moją przygodę z serwisem Regenersis żeby inni wiedzieli jak działa ta firma.

    Jakiś czas temu w moim S4 zauważyłem, że wciśnięcie przycisku on/off w celu wygaszenia ekranu nie spełnia swojej funkcji, a zamiast tego po chwili pojawia się power menu i telefon się wyłącza. Problem zaczął się powtarzać do tego stopnia, że miałem problemy z ponownym włączeniem urządzenia. Przycisk on/off po wciśnięciu był jakby ciągle trzymany, co powodowało odcięcie zasilania, więc kłopot był też przy włączaniu.

    Zaniosłem więc urządzenie do serwisu, który wysłał je do Regenersis. Po tygodniu otrzymałem informację, że telefon jest do odbioru. Okazało się, że w Regenersis wymienili mi oprogramowanie....

    Telefonu nie odebrałem i kazałem wysłać go ponownie w takim razie. Pokazałem też, że przycisk nadal nie spełnia swojej roli.

    Po tygodniu dostałem telefon, że gwarancja nieważna, bo mam KNOX 0x1. Dobre, a kilka dni wcześniej sami wgrywali oprogramowanie i do niczego się nie czepiali mimo, że telefon pojechał tam zrootowany. Za to podano mi wycenę naprawy. Serwis Regenersis chciał mnie naciągnąć na wymianę sprawnej płyty głównej za 870 zł. Pewnie dziś pójdę odebrać telefon.

    Jakieś pomysły co dalej można z tym zrobić?

    Edytowane przez Szymon035
    Poprawiłem nazwę tematu na zgodną z regulaminem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gregs

    Możesz iść w zaparte, że to oni nabili flagę Knox.

    Z tego co piszesz za pierwszym razem nie stwierdzili nabitej flagi, a telefonu po ich naprawie nie odebrałeś.

    Czyli należy przyjąć, że za pierwszym razem nie było nabitej flagi Knox (nie mieli zastrzeżeń). Jeżeli nie odebrałeś telefonu, to nie miałeś kiedy nabić flagi Knox.

    Wniosek: Flaga Knox została nabita podczas pierwszej naprawy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I tak też zrobię. Zdążyłem się naczytać na temat tego serwisu. Jedna wielka banda oszustów. Teraz czekam aż telefon wróci do serwisu Trial w Poznaniu, bo tam go zanosiłem. Dziwi mnie, że nie był naprawiany na miejscu, tylko od razu odsyłany.

    Up.

    Czy może ktoś z Was wie jak technicznie wygląda sprawa z przyciskiem on/off? Głównie chodzi mi o to czy sama wymiana płyty głównej rozwiązuje problem, ponieważ mam co do tego spore wątpliwości i uważam, że Regenersis chce mnie naciągnąć na koszty.

    Poza tym naczytałem się, że Samsung nie uważa nabicia KNOXa za powód do odmowy naprawy gwarancyjnej.

    Edytowane przez Szymon035
    Dwa posty pod rząd

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x