Skocz do zawartości
Fairblue

Play mixtura elastyczna 30/60

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam serdecznie, spróbuję opisać mój problem spokojnie chociaż za chwilę zagotuję się z wściekłości - chciałabym zapytać albo poprosić o pomoc w wyśledzeniu czy dla ww oferty jest dostępny pakiet nielimitowanych rozmów do play za 10zł miesięcznie jako pakiet JEDNORAZOWY?

    Co najlepsze wyświetlały mi się oba, cykliczny oraz jednorazowy. Początkowo zdecydowałam się na cykliczny natomiast miałam jeden dzień zwłoki z dostepnymi środkami i pakiet zwyczajnie mi się nie przyznał więc został on wyłączony i nagle opcja pakietu jednorazowego zniknęła! Chociaż konsultant poinformował mnie że jest taka możliwość, weszłam zadowolona na play24 i okazało się że już takiej możliwości nie ma! Zadzwoniłam ponownie do BOKu i usłyszałam od pani pakiet jest niedostępny dla pani oferty (mógł wcześniej widnieć natomiast nie musiał być dostępny) No szlag by to jasny trafił! Od początku miesiąca nie mam możliwości wykupienia pakietu jednorazowego to jest jakaś kpina i nabijanie ludzi w butelkę.

    Pani na infolinii dodatkowo poinformowała mnie, że reklamacja i tak nie zostanie pozytywnie dla mnie rozpatrzona!

    To znaczy, że każdy konsultant ma prawo powiedzieć mi cokolwiek chce i dla nich nie ma żadnych konsekwencji? Czy według was sprawa nadaje się do praw konsumenta. Od momentu podpisania z nimi umowy mam same problemy!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    To znaczy, że każdy konsultant ma prawo powiedzieć mi cokolwiek chce i dla nich nie ma żadnych konsekwencji? Czy według was sprawa nadaje się do praw konsumenta. Od momentu podpisania z nimi umowy mam same problemy!

    Od tego są odsłuchy rozmów. Zleć odsłuch, BOK powie Ci co było na nagraniu i na tej podstawie będziesz mogła reklamować sprawę. Jeśli ten MIX wynikał ze zmiany w warunkach dotychczasowej umowy (aneks) to możesz wnieść wydanie pliku rozmowy mailem.

    Do rzecznika konsumentów nie masz po co iść bo dam sobie rękę uciąć, że warunki są podłączone prawidłowo tylko kwestia interpretacji charakteru pakietów. Może zaznacz pełną nazwę promocji i taryfy z umowy i wskaż które pakiety które wybrałaś jako cykliczne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x