Witam serdecznie, spróbuję opisać mój problem spokojnie chociaż za chwilę zagotuję się z wściekłości - chciałabym zapytać albo poprosić o pomoc w wyśledzeniu czy dla ww oferty jest dostępny pakiet nielimitowanych rozmów do play za 10zł miesięcznie jako pakiet JEDNORAZOWY?
Co najlepsze wyświetlały mi się oba, cykliczny oraz jednorazowy. Początkowo zdecydowałam się na cykliczny natomiast miałam jeden dzień zwłoki z dostepnymi środkami i pakiet zwyczajnie mi się nie przyznał więc został on wyłączony i nagle opcja pakietu jednorazowego zniknęła! Chociaż konsultant poinformował mnie że jest taka możliwość, weszłam zadowolona na play24 i okazało się że już takiej możliwości nie ma! Zadzwoniłam ponownie do BOKu i usłyszałam od pani pakiet jest niedostępny dla pani oferty (mógł wcześniej widnieć natomiast nie musiał być dostępny) No szlag by to jasny trafił! Od początku miesiąca nie mam możliwości wykupienia pakietu jednorazowego to jest jakaś kpina i nabijanie ludzi w butelkę.
Pani na infolinii dodatkowo poinformowała mnie, że reklamacja i tak nie zostanie pozytywnie dla mnie rozpatrzona!
To znaczy, że każdy konsultant ma prawo powiedzieć mi cokolwiek chce i dla nich nie ma żadnych konsekwencji? Czy według was sprawa nadaje się do praw konsumenta. Od momentu podpisania z nimi umowy mam same problemy!