Cześć,
chciałem napisać prostą aplikację, która będzie odtwarzała dźwięki w określonym położeniu telefonu czy tabletu.
Jednakże, mam pewien problem. Dźwięk się przy odtwarzaniu i zapętlaniu go, gdy telefon znajduje się w określonym położeniu zacina się i jest rwany.. Na urządzeniach, które mają więcej pamięci problem nie występuje.
Jak mogę to rozwiązać by zapętlać dźwięk gdy telefon będzie w tym samym położeniu, lub gdy będzie cały czas i tak by się nie rwał?
Poniżej zamieszczam fragment kodu:
@Override
public void onSensorChanged(SensorEvent event) {
float x = event.values[0];
float y = event.values[1];
float z = event.values[2];
z=Math.round(z);
Log.d("Acc", "ACC" + Math.round(y));
mediaPlayer = MediaPlayer.create(this, working);
if(z==0)
{
try {
//mediaPlayer.setLooping(true);
mediaPlayer.start();
}
catch(Exception ex)
{
Log.d("Ex","Ex"+ex);
}
}
if(z!=0)
{
mediaPlayer.stop();
}
}
Prosiłbym serdecznie o pomoc:)
Szefxxx:)