Skocz do zawartości
seba112

Nexus 6 - kwestie gwarancyjne (Faktury VAT, marża, paragon itd.)

Rekomendowane odpowiedzi

seba112

Wszystko na temat reklamacji Nexusa 6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NCR

Zakup w EuroRTV. Wymiana na nowy egzemplarz z powodu odchodzącej tylnej klapki. Drugi egzemplarz - trzeszczące głośniki. Skończyło się zwrotem gotówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również kupiłem w sieci RTV EuroAGD. Po około miesiącu telefon zareklamowałem z powodu odstającej klapki, wygląda to tak: album

Aktualnie sprawa jest w toku, przyznam, że liczyłem na sprawniejsze załatwienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam, mój nexus strasznie się zacina, a jutro dopiero mija tydzień od kąd go mam. Nie mogę najczęściej wejść w ostatnio uruchamiane aplikacje, bo mogę klikać na ten kwadrat i tylko się podświetla, dopiero gdy go wyłącze i włącze to wchodzi, chociaż nie zawsze na długo to pomaga. Dość często łapie takie zawiasy gdy chce coś na nim wykonać. Kolejną sprawą jest to, że nie czyta mi zewnętrznego USB, chociaż mojemu chłopakowi czyta również na n6. I moje pytanie brzmi czy reklamować w takiej sytuacji, czy może ktoś umie coś poradzić w tych sprawach? Pozdrawiam.

Edytowane przez seba112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GRIZZLY1

@up, robiłaś wipe? Może jakaś apka to powoduje.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dostaliście z telefonem kartę gwarancyjną? Jest to potrzebne kiedy będę chciał go wysłać na gwarancję? 



[Dodano: 25 marzec 2015 - 11:10]

Czy dostaliście z telefonem kartę gwarancyjną? Jest to potrzebne kiedy będę chciał go wysłać na gwarancję? 

Telefon jest ze sklepu Vobis.  W razie reklamacji mogę go wysłać bezpośrednio do serwisu Motoroli, czy do sklepu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Wysyłasz do sklepu Vobis a Oni do serwisu Motoroli.

Ja mam karte gwarancyjną

Edytowane przez helaklata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, a ja nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej, jedynie książeczka z opisem warunków gwarancji. Mogą być jakieś problemy z przyjęciem na gwarancję, skoro nie mam tej karty gwarancyjnej ? Teraz się zmartwiłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję podstawą do udzielenia gwarancji jest rachunek lub faktura, dlatego sporo sklepów kart gwarancyjnych już nie wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na karcie gwarancyjnej masz pięczątke, IMEI telefonu, datę zakupu.

Zadzwoń do sklepu Vobis i zapytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.