Witam.
Na początku przedstawię swój problem.
Otóż podczas normalnego użytkowania, telefon posiadał Back cover case Kruger&Matz, po odłożeniu telefonu i próbie włączenia wyświetlacza, okazało się, że telefon nie reaguje, przycisk był luźny.
Telefon został oddany do serwisu poprzez X-KOM (aby wykluczyć uszkodzenia, zostały zrobione zdjęcia). Dzisiaj okazuje się, że:
tekst ze strony X-KOM:
Rezultat zlecenia: nieuwzględnione, usterka mechaniczna
Uzasadnienie: Odmowa naprawy gwarancyjnej w serwisie producenta. Uszkodzenie mechaniczne przycisku power - Dołączony raport z serwisu gwaranta.
Czekam teraz na przyjście telefonu do X-KOM-u w moim mieście.
Mam pytanie, ile osób miało problem z przyciskiem POWER ?
Czy gwarancja została uznana? Jeżeli nie to w jaki sposób naprawiliście problem?
Nie ukrywam, że delikatnie mówiąc jestem rozczarowana reakcją serwisu.