Witam,
Od 2 miesięcy jestem posiadaczem internetu mobilnego PLAY, przez ten czas wszystko działało jak należy, do ostatniej soboty. Posiadam router mobilny Huawei E5377, który posiada LTE. Niestety od wspomnianej wcześniej soboty nie mam zasięgu LTE, na modemie pojawia się komunikat BRAK USŁUGI. Gdy ręcznie przełączę tryb sieci na 3G bądź 2G modem normalnie łapie sieć. Zmiana karty SIM nic nie pomogła, tak samo zmiana urządzenia (przełożyłem swoją kartę do urządzenia znajomych komunikat ten sam, ich karta w moim urządzeniu działa normalnie). Wizyta w punkcie obsługi w moim mieście nie przyniosła skutku, dziewczyna która tam obsługiwała nie zrobiła zupełnie nic, musiałem udać się do punktu PLAY 20km dalej gdzie wymienili mi kartę SIM. Na infolinii przełączają mnie do działu technicznego, a dział techniczny odpowiada jedynie, że oni nie mają żadnej awarii nadajnika.
Jak myślicie jest to wystarczający powód aby zerwać umowę z Play z winy operatora i nie ponosić żadnych konsekwencji z tego tytułu?
pozdrawiam.