Skocz do zawartości
mati123307

lg l9 p760 z softem playa a karta z plusa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem kupiłem lg l9 p760 z softem z playa karte mam z plusa niby wszystko działa ale po pewnym czasie nie moge dzwonic wysyłać sms i nikt ze mną nie może się kontaktować.Pomaga wyłączenie i włączenie telefonu na jakies 2h mam spokój.Karta sprawna na karcie z playa telefon normalnie działa.No i teraz pytanie jak zainstalować softa 4.1.2 z nakładką Plusa znalazłem na tej stronie Lg Optimus L9 Firmware List

PLS/PLUS(POLAND) V20D LGP760 611.29 MiB 645 czy to jest android 4.1.2?

jak to zainstalowac jestem zielony tzn mam już zainstalowany LGMobile Support Tool .Słyszałem ostatnio że lg zablokował wgrywanie nowych softów jak wgrać dobrego softa żeby nie uszkodzić telefonu na co zwrócić uwage zależy mi na tym żeby nie usuneły się pliki i żeby była wersja 4.1.2 bo taką mam teraz licze na waszą pomoc

---------- Post dołączono 30-01-15 o 10:02 ---------- Poprzedni post napisano 29-01-15 o 22:10 ----------

Zauważyłem że wtedy nie moge włączyć wifi pomaga. Ponowne uruchomienie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zainstaluj sobie czysty soft bez brendy miałem inną sytuacje tel nie szukał zasięgu tel z T-Mobile a karta z Orange . Wgrałem czystego V20O i mam spokój . Wgrałem tą metodą http://forum.android.com.pl/f764/wgrywanie-oprogramowania-flash-firmware-dla-telefona-w-lg-alternatywna-i-prostsza-metoda-by-bride-352830/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

po kliknięciu normal web uprgrade test wyskakuje okno please update R&D test tool

czekam na waszą pomoc próbowałem robić z poradnikiem /ciach link/ ale nie mogę włączyć Automatic Offline Procedure nawet przez wiersz polecenia otwierają się 2 programy na pasku zadań w prawym dolnym rogu i nic a powinien się otworzyć program co robić jak zrobić tą aktualizacje do V20O aktualnie mam V20F z Playa i mam problem ponieważ gubi zasięg (typowe dla tej wersji 4.1.2 JB)