Kolega konsultant_play to wygląda mi na szumnie brzmiącego doradce biznesowego, który ogólnie więcej szkodzi niż doradza a później reklamacje klienci składają.
Przed zmiana nie szukajcie odpowiedzi na forum, wśród psuedo znających się w temacie ludzi tylko czytajcie regulaminy to nie będzie nieporozumień. Zacznij od tego:
http://www.play.pl/resources/pdf/Migracja_na_Oferte_LongPlay_Plan_Cenowy_II_20_05_2011.pdf
tutaj możesz sobie zobaczyć jak przedstawia się oferta bez telefonu w ofercie all inclusive, należy pamiętać o tym, że już nie ma 50% zniżki na abo:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_All_Inclusive_bez_telefonu_30-06-11r.pdf
Na stronie Play możesz też zobaczyć jak to wygląda w poszczególnym planie taryfowym:
http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/all-inclusive/index.html
All Inclusive można ale All Inclusive Max chyba nie?
tak jak piszesz, jedynie w ramach All Inclusive jest oferta bez telefonu.