Skocz do zawartości
Michał Raciborski

Potrzebuję rad dotyczących wgrania romu do telefonu ZTE V967S

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję rad dotyczących wgrania romu do telefonu ZTE V967S problem polega na tym że jedynie mogę włączyć "CWM-based Recovery" podczas włączania telefonu, gdy czekam dalej to pojawia się napis ZTE i nic dalej się nie dzieje . jestem cholerni zielony proszę o szczegółowe rady. ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    fyme

Najpierw wybierz sobie jakiś rom i napisz tutaj a ja podpowiem co należy zrobić. Proszę o konkretny rom bo niektóre z nich potrzebują specjalnych zabiegów a inne instaluje się po prostu z poziomu recovery.

PS: rozumiem że CWM masz po angielsku?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    fyme

No lewa v6 jest fajna ale wczesne wersje są mało stabilne i wg mnie średnio się nadaje na rom na codzień. Jeśli szukasz czegoś stabilnego to zobacz lewa v5 lub color os. Oba te Romy są z językiem polskim i są stabilne. Odnośnie lewa v6 to nowsze wersje są pewnie bardziej stabilne z tym że nie mają języka polskiego ostatnia wersja z piątku ma bo jeden z userów tego forum dostał ode mnie repo pl i opis jak dodać Polski ale zrobił ten Rom tylko dla siebie więc nie znajdziesz go tu na forum.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a co google aps można korzystać w tym romie Lewa os v6 z piątku :) czy znalazł sie sposób na obejście tego ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    fyme

Color OS jak i Lewa Os v5 są po polsku. Lewa jest łatwiejsza w instalacji dla powiedzmy laika. Color wymaga dłubania z partycjami choć uważam że warto bo rom wg mnie jest super.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    fyme

Wszystkie potrzebne informacje łącznie z czarnym motywem znajdziesz w moim wątku o lewa v5. Polecam wnikliwie czytać pierwszy post od początku do końca.