OK. Problem rozwiązany. Usunięcie supl rozwiązuje sprawę.
W związku z tym, że namierzenie problemu trochę mi zajęło popełniłem mały tutorial z opisem sytuacji , jeśli admini zaakceptują to będzie na forum.
Play zarzekał się że to nie ich wina. 50% prawda 50% fałsz żeby było sprawiedliwie.
Twierdzili że wina telefonu i najlepiej zrobić "format do ustawień fabrycznych".... moja ulubiona porada zarówno w telefonach jak i PC...nic nie daje ale klient się odczepi na chwile.
Usłyszałem że w jej "karierze" miała tylko dwa przypadki takich sytuacji i zawsze była to wina telefonu o czym informowali ją klienci którzy specjalnie dzwonili do niej potem by powiedzieć że faktycznie to tylko telefon był winny zaistaniałej sytuacji.
Przewisiałem na infolinii 30 minut z czego pierwszych 10 wysłuchując jaka to Pani z drugiej strony słuchawki jest mądra, z wykształcenia inżynier i ona się nie myli....dosłownie nie miałem okazji dojść do głosu bo monolog którego z racji wady wymowy nie byłem w stanie w 100% zrozumieć ciągnął się w nieskończoność a moje próby wtrącenia słowa powodowały tylko wzrost głośności pani z drugiej strony.....kiedy zrobiła przerwę na oddech poczułem się zobligowany by w ramach odwdzięczenia przedstawić Pani historię swojego wykształcenia nagle okazało się że ona dopiero jest na studiach i przekazuje tylko to co jej technicy powiedzieli.
Spychologia stosowana a wystarczyło by by ktoś się pochylił nad tematem i dostrzegł problem z supl w telefonach osób które zgłaszają takie problemy. Ale... to nie po myśli operatora przecież bo oznaczało by zmniejszenie zysku...
Ech...