Skocz do zawartości
yoshki

Rysy czy pęknięcia - nowy telefon

Rekomendowane odpowiedzi

yoshki

Witam, telefon i9100 mam od piątku...nie korzystałem jeszcze z niego jako z telefonu gdyż czekałem aż przyjdzie mi Case-Mate. Do tej pory służym mi do przeglądania internetu i ogólnie go poznawałem i obchodziłem się z nim możliwie delikatnie. Dzisiaj gdy zakładałem Case-mate zauważyłem, że pod pewnym kontem i światłem widać dwie ryski/pęknięcia. Nie mam pojęcia skąd to się wzięło...nawet nie nosiłem go w kieszeni...leżał cały czas na "pleckach". Nie wiem czy to ryski czy pęknięcia, ponieważ jak przejade po tych kreskach paznokciem to kompletnie nic nie wyczuwam...kreski te nie rzucają się w oczy, trzeba sie przyjrzeć jak ekran jest wyłączony. Poniżej link do zdjęć na ktorych widac ekran w pozycji gdzie nie widac kresek i pod katem pod ktorym je widac:

https://picasaweb.google.com/103628725865262806324/GalaxyII?authuser=0&feat=directlink

Postanowiłem tutaj napisać, aby uzyskać jakąś radę w tym temacie...czy jest się czym przejmować?? Wiadomo, że jak coś jest nowe to chciałoby się aby jak najdłużej było nieskazitelne a ja na 99% jestem pewien, że te kreski nie powstały z mojej winy ale nie wiem czy jakaś reklamacja ma sens.

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc...Adam

Po dokładniejszych ogledzinach jestem gotów zaryzykować stwierdzenie, że "rysy" występują pod Gorilla Glass'em :/

Edytowane przez yoshki
doprecyzowanie postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak telefon ma tak krótko to idź tam gdzie go kupiłeś i spróbuj oddac do serwisu tylko że nie na gwarancję tylko spróbuj się z nimi wykłucać że chcesz oddać telefon na niezgodność towaru z umową i żądaj od nich żeby dali Ci nową sztukę najlepiej od ręki ....może się uda ... ;)

---------- Post dołączono o 00:27 ---------- Poprzedni post napisano o 00:26 ----------

a jak nie od ręki to żeby serwis wysłał Ci nówkę do domu .. !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wajdos

Jak dla mnie skaza na wyświetlaczu, telefon do wymiany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam o problemach w tak wypasionym sprzęcie , zastanawiam się nad tym czy warto ryzykować i wywalać tyle kasy. Zwłaszcza że serwis nie uznaje często wad które powstają z winy samego producenta. Tafla Gorilla jak wiadomo jest elementem konstrukcyjnym i także powinna być wymienialna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rebel

Takie rysy ja od razu bym widział... Nie wiem jak je nie zauważyłeś ale popytać rodzinę może ktoś z nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yoshki
Takie rysy ja od razu bym widział... Nie wiem jak je nie zauważyłeś ale popytać rodzinę może ktoś z nich.

"Rysy" są praktycznie niewidoczne na wprost patrząc na ekran...ciężko mi było ustawić telefon do zdjęć aby je było widać...jest to możliwe tylko pod kątem i gdy pada na nie mocne światło...widać ryski i ich lustrzane odbicie...gdyby nie przypadek to jeszcze długo bym tego nie zauważył...rodzinka na pewno się do tego nie przyczyniła bo mieszkam sam ;)

No nic...zaraz przejdę się do pobliskiego serwisu Samsunga i zobaczę co powiedzą.

EDIT:

W serwisie powiedzieli, że to najprawdopodobniej pęknięcia od środka i w miarę użytkowania mogą się powiększać...zalecili kontakt ze sprzedawcą (doradca Plus), tyle że sprzedawca wyjechał na 2 tygodniowy urlop...a problem pozostał :/

Edytowane przez yoshki
Aktualizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
demola

A oprócz tego doradcy nikt tam nie pracuje już? To nie sarkazm, pytam poważnie ;)

Jeżeli nie to problem jest i to znaczny, zwłaszcza jeżeli te ryski miały by faktycznie się powiększać. Zawsze możesz oddać po prostu ten telefon na gwarancje, choć nie wiem czy gwarancja takie wady obejmuje.

Niemniej jednak poszukaj w swojej okolicy Rzecznika Praw Konsumenta i zadzwoń do niego, ewentualnie przejdź się osobiście i opisz mu swój problem. Zobaczymy co Ci doradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yoshki

Ten doradca działa jako jednoosobowa firma i wydaje mi się, że bez niego ani rusz...ale udało mi się z nim "zesemesować" i napisał, że mam normalnie użytkować telefon i jak wróci to się tym zajmie...no zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
demola

Ja i tak mimo wszystko skontaktował bym się na Twoim miejscu z tym rzecznikiem. Możliwe, że ten doradca to fajny facet i przyjmie ten telefon bez mrugnięcia oka, ale może okazać się że po przyjeździe będzie się wykręcał sianem. A tak rzecznik Ci powie jak najlepiej postępować tej sprawie co może Ci oszczędzić masę nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po swoich przejściach z serwisem samsunga też radze skontaktować się z rzecznikiem.U mnie pomogło a problem opisywałem wypalone pixele w i9003.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.