Nie nastawiaj się no nowy telefon. Pojedzie do serwisu i tyle. To sprzedawca decyduje czy dać nowy czy serwis.
"Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni."
Cytat z jakiejs strony Federacji Konsumentów
Chociaz znajac zycie wszystko jest mozliwe i nic mnie juz nie zdziwi.
Co do glosnikow w HTC. Moje Hero tak ryczy w glosniku ze musze je o jeden poziom przyciszac bo boje sie ze ogluchne. Do tego dzwiek rozmowcy czysty wrecz krystaliczny. Wiec jakos potrafia zrobic dobry glosnik.