Skocz do zawartości
domonika

Problem z instalowaniem i aktualizowaniem aplikacji ze sklepu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Problem ten mam od dłuższego czasu, nie jestem w stanie określić, kiedy się zaczął.

    Mianowicie: gdy próbuję pobrać jakąkolwiek aplikację ze sklepu lub zaktualizować aplikację, którą już posiadam, pojawia się pasek ładowania, napis: pobieranie i tyle. "Pobieranie" trwa kilka godzin i pojawia się komunikat, że się nie udało.

    Zresetowałam telefon do ustawień fabrycznych, pobrałam kilka potrzebnych aplikacji, następnego dnia chciałam kolejną i problem wrócił.

    Nie mam zrootowanego telefonu.

    Jakieś pomysły? rozwiązania? Smartphone bez sklepu to nie smartphone.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x