Skocz do zawartości
yodash

[32A] OpenEclair od czego zacząć?

Rekomendowane odpowiedzi

yodash

Witam,

Chciałbym przesiąść się na androida 2.1 i z forum wywnioskowałem że OpenEclair jest najbardziej stabilny czy to prawda? Chodzi mi o to czy jest możliwość zainstalowania go i używania telefonu w normalny sposób ponieważ nie mam czasu siedzieć caly czas na forum i sprawdzać czy są jakieś aktualizacje mojego softu . Pytanie numer dwa: mam magica 32A zrootowanego oneclickiem i teraz co mam zrobić?

Zorientowałem się na tyle że mam wgrać na początek nowe SPL ale nie wiem które wybrać, skąd pobrać ani jak zainstalować a wyszukiwarka na forum nic mi nie pomaga :/

Później chciałbym zrobić partycje na karcie a następnie wgrać OpenEclair i cieszyć się nim bez zbędnego zaglądania na forum z durnymi pytaniami czemu wyskakują jakieś błędy

Będziecie tak mili i mi pomożecie? jestem jeszcze jak widać zielony.

Link do strony OpenEclair http://www.openeclair.com/downloads/roms/

Aktualnie mam GyD 2.1.1

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    baggus

Zorientowałem się na tyle że mam wgrać na początek nowe SPL ale nie wiem które wybrać, skąd pobrać ani jak zainstalować a wyszukiwarka na forum nic mi nie pomaga :/

Przyklejony temat jeden nad Twoim. Omijasz początkowe bootowanie recovery z fastboota(bo masz wgrane one-clickiem) i reszta lecisz jak w tutorialu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    TePe

Ktoś już testował tego OpenEclair na Magicu ? i podzieli się wrażeniami ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    yodash

Ja bede testować ale jutro ;)

baggus mam jedno jeszcze pytanie albo dwa:

-mam zainstalowac SPL z tej paczki w tutorialu czy pobrać haykuroSPL skąd inąd? w opisie OpenEclair jest napisane ze trzeba haykuro, death albo danger SPL

-czy musze upgradowac radio i spl czy wystarczy samego SPL?

-na kmopie musze miec SDK Androida zeby wgrywać SPL metodą z tutoriala który wskazałeś?