Skocz do zawartości
adam09046

Nawigacje działające na Sensation

    Rekomendowane odpowiedzi

    navigon działa i to bardzo płynnie. A na htc desire skubany się ciął.

    Jedyne ale, to żre baterie, kup ładowarkę.

    nie mozliwe, skoro u mnie na g2 sie nie zacinal navigon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam pytanie, czy zwykły sygic mobile maps działa na HTC Sensation ?

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jodzet

    Witam.

    Ja wlasnie korzystam na codzien z sygic/aura. Chodzi bardzo dobrze. Jestem zadowolony.

    Wysłano z HTC Sensation Z710e z użyciem Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Mam pytanie, czy zwykły sygic mobile maps działa na HTC Sensation ?

    Pozdrawiam.

    Jak juz wczesniej ktos wspomnial dziala, ale tylko v. 11.02! wiec mozesz smialo instalowac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    NaviExpert hula, aż miło.

    full ekran itp.?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mswilk
    full ekran itp.?

    Tak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,

    Czy ktos z Was uruchomil nawigacje na Sensation? Ostatnia probe jaka podjalem byla instalacja i nieudane uruchomienie Sygic (AURA). Po uruchomieniu, automatycznie program sie zamknal.

    Testowaliscie jakies nawigacje? Ktore dzialaja?

    Pozdrawiam,

    Adam.

    Kolega ma tego HTC, powiedziałem aby zainstalował sobie Navtara i z tego co mi mówi mu śmiga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam problem z GMaps. Zapisałem obszar dzięki Labowi całego miasta. Startuje navi mpka zapisana się odpala, ale trasy mi nie oblicza. Czy GMAPS mimo zapisania mapy musi mieć net? :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Malin
    Mam problem z GMaps. Zapisałem obszar dzięki Labowi całego miasta. Startuje navi mpka zapisana się odpala, ale trasy mi nie oblicza. Czy GMAPS mimo zapisania mapy musi mieć net? :(

    Trzeba mieć neta, żeby wyliczyć trasę. Jak Ci wyznaczy, to możesz wyłączyć, jeśli masz zapamiętany obszar. Nawet jeśli nie masz, to przy wyliczaniu trasy Google Ci wczyta kawałek mapy, po której jedziesz. Nie jest tego dużo. Zrobiłem ostatnio jakieś 1000 km na mapach Google (z południa kraju nad morze przez Niemcy, trochę po wybrzeżu), zjadło mi góra kilka MB transferu, na pewno nie więcej niż 10 MB. Na autostradach mapa spisywała się całkiem nieźle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x