Skocz do zawartości
ero123

LG G3 - LTE Problemy

    Rekomendowane odpowiedzi

    W miejscu pracy mój telefon ( LG G3 ) automatycznie przełączał się na tryb LTE. Obecnie telefon loguje się automatycznie tylko do sieci HSPA+. Zaznaczam, że do sieci LTE mogę zalogować się ręcznie. Zasięg sieci LTE - Pełny. W opcjach sieciowych telefonu wszystkie rodzaje transmisji dostępne i aktywne. Trwa to około miesiąca. Oczywiście hard reset robiłem. Zaraz spróbuję wgrać kitkata i sprawdzę. Z playa napisali mi tak:

    nawiązując do nadesłanej korespondencji informuję że opisywane przez Pana nieprawidłowości wskazują na błędne działanie systemu operacyjnego Android na Pańskim LG G3. Fakt możliwości ręcznego zalogowania do technologii LTE potwierdza że problem nie leży po stronie braku zasięgu lub awarii BTS serwisujących Pańską lokalizację. Operator nie ma wpływu na wybór trybu pracy sieci w urządzeniu, w trybie automatycznym urządzenie samo decyduje na podstawie siły sygnału radiowego o wyborze danej technologii.

    Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych aparatu jeżeli nie było to jeszcze wykonywane. Jeżeli nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów proszę o zgłoszenie aparatu do ekspertyzy serwisowej poprzez dowolny Salon Play, lub bezpośrednio w serwisie autoryzowanym Producenta.

    Moim zdaniem to nie jest awaria telefonu, ewentualnie karty sim bądź wersji systemu, bo przecież LTE wyszukuje. Co o tym sądzicie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Blest

    Może przełóż do innego tel kartę sim i zobacz czy tam będzie LTE. Zobacz czy masz włączony roaming "wszystkie sieci".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy przypadkiem w hidden menu, nie było opcji wymuszania lte ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po formacie dalej się nie przełącza, ale jak dam uruchom ponownie to loguje się do LTE. W weekend pojadę wymienić kartę i zobaczę czy to wina sima :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam lizaka 20 f i jeszcze ani razu nie udało mi się połączyć z LTE.....ba nawet mam problemy by włączyć dane pakietowe, włączają się dopiero jak zresetuje telefon i to tak może ze 3 razy się uda i potem du*a dane pakietowe nie działają jedyne co to wi-fi działa. Oczywiście robiłem wszystko co mi do głowy przyszło. Dzwoniłem do play wysyłali mi nowe ustawienia APN ale i tak nic nie działa. Uprzedzając pytania.....zasięg LTE mam bo na drugim fonie G2 zasięg wskakuje w ułamku sekundy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli na G2 z ta samą kartą zasięg LTE jest i dane się włączają bez problemu, i ustawienia APN w G3 masz poprawne, to telefon do serwisu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nawet dzisiaj kupiłem starter plusa by sprawdzić i LTE się nie pojawiło. Telefon kupiłem w niemczech więc gwarancja narazie nie wchodzi w rachube. Poczekam do aktualizacji lizaka. Jak się nie poprawi to wyślę na gwarancje w niemczech bo za tydzień wyjeżdżam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie u mnie jednak zgodnie z podejrzeniami problemem okazała się karta sim. Po wymianie wszystkie problemy opanowane :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak w temacie problem jest z wyborem trybu przesyłu danych. Jestem w trakcie przejścia do sieci Orange z Play. Telefon jaki dostałem to LG G3 bez brandu wersja europejska, od razu aktualizacja do Lillipop V20h-EUR-XX. Problem polega na tym, że w momencie włączenia danych wybierana jest prędkość 3G, telefon nie pokazuję LTE, dopiero przy ręcznym przeszukanie dostępnych sieci jest LTE Orange. Czasami loguję się od razu a czasami pokazuję komunikat, że nie można się zalogować ale i tak wskakuje na LTE. W biurze obsługi poprosiłem o restart usług na karcie, nic nie pomogło. Dodam tylko, że kiedy tel działa w sieci Play nie ma takich problemów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Czyli problemem nie jest telefon, tylko sieć.

    Domagaj się usunięcia problemu u operatora, czyli Orange.

    --

    Piotrek

    Edytowane przez Szynku
    Dubel post

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.