@@Crunck, prawda jest taka, że: Przychodzisz do salonu T-Mobile z którego brałeś telefon, lub dowolnego innego salonu FIRMOWEGO, nie PARTNERSKIEGO w Polsce, opisujesz sprawę i reklamujesz urządzenie z tytułu niezgodności towaru z umową, czyli obecnie rękojmi. Panowie wysyłają sprzęt na ekspertyzę i mają Ci obowiązek odpowiedzieć na reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeżeli takiej odpowiedzi nie otrzymasz, możesz zerwać umowę, którą podpisałeś.
W Twojej obecnej sytuacji:
Zaproponują Ci wymianę na inny model, tutaj uważaj tylko, aby dostać zaplombowany model, a nie jakiś refurbished lub ze zwrotu od innego konsumenta. Pooglądaj urządzenie dokładnie, gdyż zdarzają się mimo wszystko modele z badpixelami, lub innymi wadami, typu nierówno spasowane tylne szkło. Warto zwrócić na to uwagę.
Podsyłam link do zbioru informacji na temat obecnych przepisów po zmianach, które nastąpiły 25 grudnia 2014 roku. Tutaj masz wszystko ładnie opisane i dowiesz się czego możesz żądać 😉
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
I pamiętaj na przyszłość, że nie warto się poddawać i iść z podejściem "i tak odrzucą", albo "komuś tam odrzucili". Ty jesteś konsumentem, masz swoje prawa, a po nowelizacji Twoja władza wobec sprzedawcy wzrosła 🙂 Zapoznaj się z artykułem i z twardymi dowodami, lub cytatami z tej stronki walcz z T-Mobile 🙂