Witam, am problem dotyczący instalacji mobilnej aplikacji obsługi rachunku w banku PKO, którą jest aplikacja IKO. Po pobraniu apki w czasie instalacji postępuje zgodnie z automatycznym kreatorem instalacji, na początku pojawia się wiadomość: "do poprawnego korzystania z iko konieczne jest potwierdzenie numeru telefonu na którym aplikacja jest zainstalowana,w tym celu niezbędne jest wysłanie sms'a. Opłata za sms'a zostanie pobrana wg stawek twojego operatora" klikam dalej " Sms potwierdzający twój nr telefonu został wysłany. Za chwilę będziesz mógł kontynuować proces aktywacji. Poczekaj na odświeżenie strony" w tym momencie w prawym górnym rogu kręci się kółko i nic więcej się nie dzieje... :/ Znajomi mówili że na antku zainstalowali bez problemu moja dziewczyna na IOS'ie tak samo. Mam Pentagrama X5 wersja antka 4.1.2 najnowsza wersja kompilacji (V06) i nie mogę ogarnąć tematu. Jakieś propozycje?