Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

piotr94

Książki do JAVA - co polecacie ?

Rekomendowane odpowiedzi

piotr94   
    Otrzymana reputacja: 0
    piotr94

Witam, jestem początkującym programistą, pisałem już kilka programów w C++ oraz aplikacji internetowych w PHP, teraz chcę zająć się programowaniem mobilnym pod Androida. Niestety z Javą nie miałem jeszcze styczności. Czy możecie polecić mi książkę dla początkujących, gdzie tworzone kody będą dobrze opisywane? Oczywiście książka musi być w języku polskim.

Piszę w tym dziale, ponieważ wydaje mi się, że znajdę tu osoby które też kiedyś uczyły się programowania mobilnego i mają co nieco pojęcia, które książki są godne uwagi, a które omijać z daleka. Jeśli to niewłaściwy dział - proszę o przeniesienie.

Pozdrawiam,

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Yoshihiko   
    Yoshihiko

Bez angielskiego daleko w programowaniu nie ujedziesz, prędzej czy później będziesz musiał skorzystać z anglojęzycznej strony sun.

Polecam "Thinking in Java" w polskiej wersji językowej.

Wysłane z mojego Nexus 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    piotr94   
    piotr94

Z angielskim radzę sobie dość dobrze, ale początki lepiej zrozumiem z książki w ojczystym języku. :)

Czy któraś książka stricte o Androidzie wyjaśnia podstawy, czy każda wymaga raczej silnych podstaw Javy?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Bruno96   
    Otrzymana reputacja: 4
    Bruno96

Bez Javy nie ma szans na zrozumienie.

Książka dla mnie najlepsza: "Java. Podstawy. Wydanie VIII."

Cay S. Horstmann, Gary Cornell (8 wydanie Java 2. Podstawy)

Co do książek do Androida mam parę, przydatne przy rozpoczynaniu przygody, pomogą zrozumieć, lecz bez pomocy internetu będzie bardzo ciężko.

Najlepsze z nich to:

Android w praktyce