Celem rozwiania wątpliwości:
1. Niezgodność towaru z umową zgłasza się sprzedawcy a nie producentowi.
2. W przypadku rzeczy nowej okres, podczas którego można zgłosić niezgodność wynosi 2 lata.
3. Roszczenie należy zgłosić nie później niż 2 miesiące od wykrycia wady.
4. W przypadku zgłoszenia niezgodności przed upływem 6 miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że wada istniała w chwili wydania towaru.
5. Zgłaszając niezgodność można żądać wymiany towary na nowy, wolny od wad lub naprawy.
6. W przypadku żądania wymiany na nowy sprzedawca nie może bez uzgodnienia z kupującym dokonać naprawy.
7. Od momentu zgłoszenia roszczeń sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do nich. W przypadku braku odpowiedzi uważa się, że sprzedawca uznał je za uzasadnione.
Więcej info znajdziecie w ustawie o sprzedaży konsumenckiej .
Od siebie powiem tak: spróbuję z serwisem a jak nie wyjdzie tak jak chcę to będę zgłaszał niezgodność.