Skocz do zawartości
aielek

Wersja GLOBAL po powrocie z serwisu

    Rekomendowane odpowiedzi

    aielek

    Witam
    Mam problem z aktualizacją systemu, telefon wrócił z serwisu z wersją v10l, po zaktualizowaniu go przez program PC Suite(v20h) po włączeniu telefonu wyskakuje taki komunikat:

    6d59133a74ed.png

    Edytowane przez ArEk335
    Zdjęcia umieszczamy w Spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinb24

    Jakas aplikacja nie dziala na androidzie 5.0. Zalecane jest przywrócenie ustawień fabrycznych po tak duzej aktualizaji.

    Wysłane z LG G3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aielek

    Dalej to samo, na ekranie konfiguracji wyskakuje ten sam błąd 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź czy masz folder /cust i jaka jest jego zawartość?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aielek

    Folder jest, a to jego zawartość:
     

    9e85a5cae444.png 28d67d9c78d9.png  c50160bbef8d.png

    Edytowane przez Szynku
    Dodano spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wygląda ok, widocznie coś ta wersja 10l z która Ci tel wrócił była jakaś nie na nasz region i się źle aktualizacja zrobiła.

    Musisz przeinstalować cały soft. Najprościej i najbezpieczniej jest to zrobić oficjalnymi aplikacjami czyli:

     

    2. http://tool.xcdn.gdms.lge.com/client/app/B2CAppSetup.exe                            (LG Mobile Support Tool)
     
    - zainstaluj sterowniki na odłączonym od usb telefonie
    - po skończeniu instalacji sterowników podłącz telefon i poczekaj aż zainstaluje wszystkie urządzenia
    - odłącz telefon
    - zainstaluj i uruchom LG Mobile Support Tool (link 2)
    - podłącz telefon i poczekaj aż zostanie wykryty
    - W aplikacji LG Mobile Support Tool wybierz Dodatkowe Funkcje - >  Awaryjne odzyskiwanie oprogramowania
    - Program teraz sam pobierze cały soft po numerze IMEI i go zainstaluje
    - po zakończeniu instalacji i automatycznym reboocie, przywróć system do ustawień fabrycznych.
     
    Jest to najbezpieczniejsza i oficjalna metoda. 
     
    Daj znać, czy pomoże, bo jak coś to mam jeszcze jeden pomysł.
    Edytowane przez tholyir

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aielek

    Dalej to samo 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adif1

    Masz telefon z orange/play czy innego operatora a został wgrany inny soft poprawkę należy wgrać w formie zipa poprzez cwm 

    ogólnie 5.0 sprawdza zawartość pliku od operatora sieci i jeżeli się nie zgadza to wyskakuje powyższy błąd :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aielek

    A jak to wgrać?

    Telefon z plusa

    Edytowane przez aielek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Up @@adif1
     

    Nie do końca tak jest, trochę jest to bardziej złożone, nie jest sprawdzany żaden plik od operatora, tylko NT code z partycji misc i według niego jest customizowany soft w telefonie.

     

     

    Prawdopodobnie jakimś cudem zmienił Ci się kod regionu w telefonie i dla tego ta cała sytuacja. Żeby to sprawdzić, wejdź w hidden menu (3845#*855#) następnie settings -> Version Info -> NT code

    dla plusa NT Code powinien wyglądać tak: "1","260,01F,FFFFFFFF,FFFFFFFF,FF"

     

    Tak jak napisałem wcześniej, ten kod jest zapisywany w partycji misc, która nie jest flashowana przez pliki *.kdz (dla tego reflash nie pomógł) a jedynie pliki .tot, więc gdzieś po drodze musiał być wgrany zły soft .tot

     

    Napisz jaki masz NT Code i podejmiemy dalsze działania :)

    Edytowane przez ArEk335
    Nie cytujemy całego poprzedzającego posta,tylko piszemy @up

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x