Witam,
zauważyłem, że na mojej Defy występują problemy z aplikacją CitiBanku. Problem polega na stosunkowo częstym zawieszaniu się aplikacji podczas uruchamiania (wyświetla się komunikat z wyborem - czekaj lub zamknij, jeszcze zanim pojawi się menu logowania). Jeżeli wybiorę opcję czekaj, za jakiś czas znów pojawi się popup czekaj lub zamknij, więc pozostaje tylko zamknięcie. Za pierwszym razem po instalacji aplikacja zawsze się uruchamia poprawnie (trzeba zaakceptować regulamin), jednak po jakimś czasie nie można jej już ponownie uruchomić.
Telefon zaktualizowałem do najnowszej możliwej oficjalnej wersji 2.2.2. Oprogramowanie telefonu nie było modyfikowane (jeszcze). Aplikacja została ściągnięta ze strony CitiBanku. Zdarza się również, że wyskakuje komunikat błędu podczas logowania (hasło i login są poprawne), mówiący że zalogowanie się do banku nie było możliwe, i żeby spróbować później (jakby był problem z połączeniem sieciowym, ale inne aplikacje sieciowe działają poprawnie w tym czasie). Wcześniej używałem tej aplikacji przez kilka miesięcy na HTC Desire i problem nie wystąpił ani razu, natomiast na Defy występuje niezależnie od tego czy łącze się przez sieć GSM, czy WIFI.
Próbowałem przywracać telefon do ustawień fabrycznych, potem instalacja tylko aplikacji Citi, i wciąż to samo. Raz działa a raz nie. Zauważyłem, że za każdym razem pomaga wyczyszczenie "danych aplikacji", po takiej operacji aplikacja uruchomi się na 100% poprawnie.
Może jest na forum jakiś użytkownik tej aplikacji na Defy, który mógłby podzielić się swoimi spostrzeżeniami nt działania aplikacji na swoim telefonie. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, jeżeli nie pozostanie kontakt z supportem Citi.
RaMik