Skocz do zawartości
ramik

Zawieszająca się aplikacja Citibank / niemożliwość zalogowania

    Rekomendowane odpowiedzi

    ramik

    Witam,

    zauważyłem, że na mojej Defy występują problemy z aplikacją CitiBanku. Problem polega na stosunkowo częstym zawieszaniu się aplikacji podczas uruchamiania (wyświetla się komunikat z wyborem - czekaj lub zamknij, jeszcze zanim pojawi się menu logowania). Jeżeli wybiorę opcję czekaj, za jakiś czas znów pojawi się popup czekaj lub zamknij, więc pozostaje tylko zamknięcie. Za pierwszym razem po instalacji aplikacja zawsze się uruchamia poprawnie (trzeba zaakceptować regulamin), jednak po jakimś czasie nie można jej już ponownie uruchomić.

    Telefon zaktualizowałem do najnowszej możliwej oficjalnej wersji 2.2.2. Oprogramowanie telefonu nie było modyfikowane (jeszcze). Aplikacja została ściągnięta ze strony CitiBanku. Zdarza się również, że wyskakuje komunikat błędu podczas logowania (hasło i login są poprawne), mówiący że zalogowanie się do banku nie było możliwe, i żeby spróbować później (jakby był problem z połączeniem sieciowym, ale inne aplikacje sieciowe działają poprawnie w tym czasie). Wcześniej używałem tej aplikacji przez kilka miesięcy na HTC Desire i problem nie wystąpił ani razu, natomiast na Defy występuje niezależnie od tego czy łącze się przez sieć GSM, czy WIFI.

    Próbowałem przywracać telefon do ustawień fabrycznych, potem instalacja tylko aplikacji Citi, i wciąż to samo. Raz działa a raz nie. Zauważyłem, że za każdym razem pomaga wyczyszczenie "danych aplikacji", po takiej operacji aplikacja uruchomi się na 100% poprawnie.

    Może jest na forum jakiś użytkownik tej aplikacji na Defy, który mógłby podzielić się swoimi spostrzeżeniami nt działania aplikacji na swoim telefonie. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, jeżeli nie pozostanie kontakt z supportem Citi.

    RaMik

    Edytowane przez ramik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tayjkt

    a może usuń aplikację znajdź ją w pamięci usuń jakikolwiek ślad po niej i dopiero wtedy zainstaluj.

    Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ramik
    a może usuń aplikację znajdź ją w pamięci usuń jakikolwiek ślad po niej i dopiero wtedy zainstaluj.

    Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.

    Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem - chodzi o wyinstalowanie aplikacji (to już robiłem)? Nie jestem developerem więc nie bardzo wiem jak znaleźć ją w pamięci - może jakaś podpowiedź?

    Usunięcie cache aplikacji, potem stop aplikacji i deinstalacja, restart telefonu, i ponowna instalacja nie pomaga.

    Robiłem też przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych, to powinno usunąć wszystkie aplikację całkowicie. Robiłem full wipe + cache wipe z poziomu recovery, żeby mieć pewność że wszystko na 100% jest usunięte.

    Edytowane przez ramik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tayjkt

    No to pisz do nich bo po takich zabiegach nie ma opcji powinno działać. Ewentualnie możesz ponownie zainstalować system przez RDS Lite

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ramik
    No to pisz do nich bo po takich zabiegach nie ma opcji powinno działać. Ewentualnie możesz ponownie zainstalować system przez RDS Lite

    Zadzwoniłem dzisiaj do Citi - opisałem cały problem, zadali masę pytań, będą próbować zreplikować problem i przygotować rozwiązanie. Obiecali dać znać jak coś się uda zrobić. Pozostaje tylko czekać. W trakcie rozmowy przyznali, że nie testowali oprogramowania na Defy, tylko na kilku modelach HTC.

    Próbowałem już wgrywać system przez RSD Lite (ta sama wersja która wgrała się przez MSU), ale efekt wciąż ten sam.

    Dzisiaj przetestowałem, czy aby przypadkiem problemy nie są wynikiem profili oszczędzania energią, bo to chyba dodatek Motoroli (a przynajmniej nie było tego w HTC), ale okazało się że nie ma to wpływu na zachowanie aplikacji - problem pojawia się niezależnie od wybranego profilu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tayjkt

    jak dostaniesz odpowiedź to pochwal się czy działa poprawnie aplikacja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ramik
    jak dostaniesz odpowiedź to pochwal się czy działa poprawnie aplikacja

    Jeżeli dostanę informacje od Citi na pewno napiszę. Póki co wygląda że jestem jedynym użytkownikiem aplikacji na tym forum.

    Do tej pory przetestowałem jeszcze kilka opcji:

    1. różne buildy 3.4.2_179-002 (CE), 3.4.2_155-002 (CE), 3.4.2_177-003 (UK) - na wszystkich wersjach problem występuje, więc to nie kwestia jednego konkretnego builda

    2. różne ustawienia managera baterii - również bez różnicy

    W wolnej chwili przetestuję jeszcze na jakąś odmianie azjatycką z serii 3.4.3.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ramik

    Dostałem dzisiaj informację od supportu CitiBanku, że jest do pobrania nowa wersja aplikacji, poprawnie działająca na Motoroli Defy, zawierająca poprawkę na zgłoszony przeze mnie błąd. Numer wersji aplikacji się nie zmienił (0.0.12). Testuję ją od kilku godzin i muszę powiedzieć, że działa prawidłowo - ani razu aplikacja się nie zawiesiła. Widać, że jednak warto zgłaszać takie błędy :)

    Edytowane przez ramik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x