No i mam problem Panowie.
Wczoraj zaczęło wyrzucać mi w zegarku błąd, że aplikacja zostanie zatrzymana (niestety dałem ciała i nie spojrzałem dokładnie co to było, ale wydaje mi się, że coś *google.gapps.*.
I tak co chwilę. W końcu stwierdziłem, że zresetuje zegarek.
I teraz problem:
Po włączeniu i wybraniu języka nie chce się teraz połączyć z telefonem.
W zegarku jestem na etapie "Install Android Wear on your phone", w telefonie znajduje zegarek. Wciskam, żeby sparowało i dosłownie na sekundę pojawia się info do potwierdzenia sparowania na zegarku i od razu wyrzuca w telefonie, że nie udało się... Pojawia się, że błędne hasło albo PIN... A przecież tych cyferek nie wstukuję tylko same się pojawiają.
Dziwna sprawa, bo do tej pory wszystko śmigało, aż nagle zaczęło samo z siebie wyrzucać ten błąd...
Co zrobiłem do tej pory:
- Reinstalacja Android Wear.
- Reset Device w zegarku
- restart telefonu
Niestety nie pomogło.
Czy macie jakieś propozycje co jeszcze mogę sam zrobić?
[
Dodano: 27 marzec 2015 - 07:46]
Znalazłem winowajcę... Jest nim telefon Galaxy S5, a nie zegarek...
Okazuje się, że telefon w tej chwili nie może się połączyć z żadnym urządzeniem przez bluetooth.
Natomiast zegarek połączył się z innym telefonem bez problemów.
Zatem temat do zamknięcia.