Skocz do zawartości
2dark2walk

HTC M8s

    Rekomendowane odpowiedzi

    sbapol
    Napisano (edytowane)

    Korcze mam ten sam problem z adresem podalem zamieszkania :( zadzwonie do nich moze beda wstanie szybciej zamknac to stare zamowienie

    w rozmowie telefonicznej konsultant zwolnil mi zamowienie/zamknal i po 15 minutach moglem zlozyc nowe

    Cześć, na jaki numer do nich dzwoniles? Ja na sklep internetowy za cholere nie mogę się dodzwonić, żeby anulować to zlecenie. Edytowane przez sbapol

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    malony

    Hej dzwonilem do sklepu chyba 501100700 ale juz o 8 rano i bez problemu sie polaczylem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sbapol

    Dodzwonilem się i konsultant powiedział, że nie mają takiej możliwości od roku. Dziwne. Jak to zrobiłeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dodzwonilem się i konsultant powiedział, że nie mają takiej możliwości od roku. Dziwne. Jak to zrobiłeś?

    Jaki konsultant takie "widzimisię" .

    Dzwoń jeszcze raz może trafisz na innego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    malony
    Napisano (edytowane)

    Ten moj powiedzial mi ze moze sprobowac recznie zamknac to zlecenie jako negatywna weryfikacja blad np adresu ale i tak przez 72 system nie pozwoli na zlozenie zamowienia na skrzynke natomiast wpadlo"twoje zamowienie zastalo zamkniete negatywnie" i potem ze teraz moge wprowadzic nowe zamowienie i z powrotem na stronie zlozylem i jestem znowu na weryfikacja reczna ale przynajmniej poprawne dane mam

    w razie czega mam to na mailu wiec moge podeslac:)

    Edytowane przez malony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    crisco

    Czy w sklepie stacjonarnym tez sa w Orange do osiagniecia takie warunki? Tzn 6 miesiecy gratis i szalone ceny?

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś odebrałem mojego HTC z salonu orange - przeniosłem numer z Play'a. Obecnie nie ma lepszych ofert na rynku. Za 67,5 zł miesiecznie - trochę ponad 1600 zł otrzymujemy wszystko no limit + internet no i oczywiście słuchawkę.

     

    1. Telefon nie posiada loga Orange ani żadnych znamion orange.

    2. Soft nie jest brandowany, przy uruchamianiu i wyłączaniu telefonu nie ma logo Orange, dodatkowo nie ma preinstalowanych aplikacji Orange.

     

    Pudełko standardowe. Należy pamiętać, że telefon pracuje na karcie Nano Sim, musiałem moją kartę z Playa dociąć nożyczkami :)

     

    1. W Play chyba od ręki by Ci wyrobili kartę Nano Sim. 

    2. Już masz zdjętego simlocka? Jak to uczyniłeś?

    [Dodano: 12.05.2015 - 11:45]

    Czy w sklepie stacjonarnym tez sa w Orange do osiagniecia takie warunki? Tzn 6 miesiecy gratis i szalone ceny?

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

     

    Nie. Ta oferta obowiązuje tylko w sklepie internetowym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sbapol

    Ten moj powiedzial mi ze moze sprobowac recznie zamknac to zlecenie jako negatywna weryfikacja blad np adresu ale i tak przez 72 system nie pozwoli na zlozenie zamowienia na skrzynke natomiast wpadlo twoje zamowienie zastalo zamkniete nwgatywnie i potem ze tetaz moge wprowadzic nowe zamowienie i z powrotem na stronie zlozylem i jesyem znowu na qeryfikacja reczna ale przynajmniej poprawne dane mam

    Czyli nie zamknal Tobie konsultant tylko normalnie anulowlali. Dobra, koniec ot.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurde, ja chyba zawalilem przeniesienie. Ciągle widnieje u mnie weryfikacja ręczna. Dzisiaj sie skapnalem, że podałem adres zamieszkania a nie zameldowania w zamówieniu.A są różne. Jak zobaczą dokumenty, które im przelałem to się zorientuja. Jak myślicie anuluja? Jeśli tak to kicha. Nie zdaze zamówic znowu.

     

    U mnie też ciągle weryfikacja ręczna. Co to oznacza?

     

    Jakie dokumenty im przesłałeś? U mnie nic nie było wymagane. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    malony
    Napisano (edytowane)

    weryfikacja reczna moze trwac ponoc do 72 godzin(dni robocze).sa to standartowe procedury tyle mi sie udalo dowiedziec

    ja tez zadnych dokumentow nie wysylalem

    sbapol

    wiesz co nie wiem czy nazwac to naluwaniem czy zamknieciem ale w rozmowie twierdzil ze moze sprobowac to recznie zrobic no i jak widac udalo sie zamknac w taki sposob by mozna bylo zlozyc nowe, bo po tym co mi powiedzial (o tych 72 godzinach) myslalem ze juz po zamowieniu a tu zonk dalo sie:P

     

    o dokladnie cos takiego

    "

    nformacje na temat zamówienia

     

    status zamówienia:  zwolnione-weryfikacja

    Twoje dane zostały zwolnione, możesz ponownie złożyć zamówienie

    status zlecenia przeniesienia numeru:  odrzucone po weryfikacji ręcznej"

    Edytowane przez malony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x