Witam,
Oddałem swojego Combo do naprawy z uszkodzonym włącznikiem.Przed oddaniem do naprawy rozłożyłem sam telefon aby jak najszybciej mi zdiagnozowali(oczywiście delikatnie , pare razy już to robiłem w tym telefonie). W telefonie tylko nie działał włacznik. Odebrałem telefon po naprawie dobrze zrobionego włącznika (40 zł naprawa) lecz okazało się że telefon wogóle nie łapie zasięgu-przed naprawą nie było z tym problemu. Oddałem do reklamacji i mówią mi że tak mogło być wcześniej a to nie jest wina naprawy. Lecz podczas naprawiania telefonu mogli mi uszkodzić zasięg przez ingerencję w płytę główną. Czy rzecznik praw konsumenta pomoże w tej sprawie? Przekładałem do dwóch slotów karty różnych operatorów(play i orange) i wybierałem ręcznie lecz nic to nie pomogło.
Macie może jakiś pomysł aby naprawić zasięg?
Czy kierować sprawę do rzecznika praw konsumenta ?
Dla świętego spokoju oddaj telefon na gwarancję. Jeśli telefon nie ma już gwarancji to oddaj do dobrego serwisu telefonów komórkowych z twojej okolicy.
Jeśli chodzi o rzecznika to proszę;
1. Strona z informacjami dla konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/informacje_dla_konsumentow.php
2. Strona z kontaktem oraz zgłaszaniem problemów:
http://uokik.gov.pl/kontakt.php
Rzecznik może pomóc, lecz pamiętaj, że powinieneś wyczerpać możliwości korzystania ze swoich uprawnień gwarancyjnych. Organy takie jak Rzecznik Praw Konsumenta musi działać w granicach prawa i na ich zasadach i też kontroluje czy przedsiębiorca (firma/producent) nie narusza praw konsumenta, czyli czy nie naruszają swoją działalnością prawa.
pozdrawiam.