Skocz do zawartości
Shelka

Motorola Moto E 4G LTE (2nd Gen. 2015)

    Rekomendowane odpowiedzi

    dzidexx

    Niestety, nawet na filmach prezentujących moto e 2 pokazują zamykanie aplikacji później kwadracik i usunięcie jej (przesuwasz w bok).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    b3cz

    Dla zainteresowanych kupnem wrzucam screeny użycia baterii - 2,5 dnia i ponad 8h SOT. Jasność ekranu ustawiona na około 60% .

    Bateria ładuje się do pełna w ciągu 2 godzin - korzystam z ładowarki od LG G3 1.8A.

    post-126903-1443474870,3555_thumb.png

    post-126903-1443474884,1311_thumb.png

    post-126903-1443474892,0637_thumb.png

    Nie doświadczyłem przycięć i restartów. Telefon działa bardzo płynnie.

    Edytowane przez xdziUnia92
    Zdjęcia dodajemy w spoilerze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam moto e2, i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was ma lolipopa 5.1? Ponieważ gdy chce zrobić aktualizacje pokazuje ze oprogramowanie jest aktualne. Aktualnie mam 5.0.2, SKU to XT1524, wersja systemu 22.36.1. Ktoś coś pomoże?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Właśnie dostałem aktualizację - poprawka stagefright.

    Teraz jest 22.46.8; 5.0.2

    Wg apek ze sklepu, fon jest nadal zagrożony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aliens

    panowie mam taki problem , chodzi ze nie widzi karty sim t-mobile natomiast orange i Play jest ok . Czy to wina telefonu prosze o pomoc..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Raczej karty.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aliens

    tak ale karta w innych telefonach dziala normalnie nawet w salonie t-mobile babka sprawdzała karte na swoim telefonie i jest ok a w motoroli nie widzi jej..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Niech w t-mobilu sprawdzą inną w twoim. Nie ma simlocka ani innych ograniczeń. Możesz jeszcze sprawdzić kodem *#*#4636#*#* info o tel, preferowany tryb sieci: powinno być lte/gsm auto prl.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.