Skocz do zawartości
wlodar

Słuchawki a gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    wlodar

    Witam, dziś przestała działać mi lewa słuchawka, czy obejmie to gwarancja? Bo nie widzi mi się kupować nowych.. ciekawe czy przy próbie reklamacji nie będą chcieli wziąć też telefonu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    prot
    czy obejmie to gwarancja?

    Przeczytaj warunki gwarancji. Jeśli gwarant nie zastrzega, że gwarancja nie obejmuje akcesoriów, to tak.

    ciekawe czy przy próbie reklamacji nie będą chcieli wziąć też telefonu

    Jeśli telefon jest sprawny, to dlaczego mieliby chcieć go wziąć?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli masz w ERZE to przyjma,kolega niedawno slal-niestety razem z telefonem-.- glupota,nie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gwarancja przysługuje pod warunkiem dostarczenia wadliwego produktu do Punktu Sprzedaży wraz z kartą gwarancyjną.

    Tak jest napisane w karcie gwarancyjnej Ery.

    Więc kolega niepotrzebnie oddawał telefon. Słuchawki mogą sprawdzić na innym telefonie. Jeśli przyślą ekspertyzę, że działają z innym aparatem to klops:) W ogóle sprawdź sobie na innym modelu jeśli masz taką możliwość.

    Edytowane przez respublika
    Literówka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x