Skocz do zawartości
piotr187

Największe wady Sensation

    Rekomendowane odpowiedzi

    ravraj

    Da sie jakos odroznic domniemane nowe wersje od tych starszych??

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    U mnie niestety jak dobrze złapie telefon, tak iż zakryje cały tył to sygnał spada do 0 i traci sie. Telefon kupiony w play tydzień temu

    Dziwne ja kupowałem swojego też tydzień temu i nie mam problemów, instalowałeś aktualizacje poprawiającą szybkość itp ?

    Jeśli robiłeś i nadal tak jest oddaj go z tytułu niezgodności towaru z umową i żądaj nowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie dla odmiany po 1.5 mc uzywania caly sprzet stal sie tak jakby nie w jednej calosci. Dotykajac ekran czuc, ze nie jest stabilnie umocowany.. Z ciekawosci udalem sie do Komputronika zapytac czy maja jakis model na sklepie - zeby porownac czy we wszystkich modelach tak jest. Niestety, tylko w moim modelu tak jest... Sprzedawca stwierdzil ze mam go oddac na serwis. Tak tez chyba zrobie... zobaczymy czy zloza go bardziej precyzyjnie zeby mi ekran nie trzeszczal ani obudowa sie nie ruszala... :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli nie minęło pół roku od zakupu to oddawajcie sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową i żądajcie wymiany. W takim przypadku jeśli sprzet się zepsuł uznaje się, że był wadliwy od początku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gusiu

    Ja mojego odebrałem z serwisu chodzi bardzo ładnie tylko ta obudowa cała na dole trzeszczy oddaje go za powrotem niech wymieniają na nowy. A i kurz dostaje się do niego przez otwory od głośników. W innych telefonach było to zaklejone taśmami z pianki. A tu taki błąd.

    Wysłano z HTC Sensation Z710e z użyciem Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jeśli nie minęło pół roku od zakupu to oddawajcie sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową i żądajcie wymiany. W takim przypadku jeśli sprzet się zepsuł uznaje się, że był wadliwy od początku.

    tylko to gdzie odeslac ? na serwis?

    czy zostawic w sklepie gdzie kupilem? gdzie takie pisemko poslac?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tylko to gdzie odeslac ? na serwis?

    czy zostawic w sklepie gdzie kupilem? gdzie takie pisemko poslac?

    Możesz tam gdzie kupiłeś, ważne aby przy składaniu reklamacji było napisane, że z powodu niezgodności towaru z umową i Twoje oczekiwania wobec HTC tj. wymiana na nowy wolny od wad.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jeśli nie minęło pół roku od zakupu to oddawajcie sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową i żądajcie wymiany. W takim przypadku jeśli sprzet się zepsuł uznaje się, że był wadliwy od początku.

    a czemu pol roku ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    okonio

    Nie wiem dlaczego akurat 6 miesięcy ale po tym okresie jeżeli zgłaszasz w sklepie niezgodność towaru z umową to sklep może zażądać opinii fachowca, który wyda opinie czy usterka nie wynika z twojej winy. Oczywiście za taką opinię musisz zapłacić.

    I nie dajcie sobie wciskać kitów sprzedawców, najczęściej gadają, że sprzęt musisz oddać na gwarancji do producenta.

    A prawda jest taka, że w przeciągu pierwszych 6 miesięcy jeżeli coś się dzieję z urządzeniem macie prawo żądać od sprzedawcy zamiany wadliwego sprzętu na nowy.

    Gwarancja producenta jest dobrowolna i on sam ustala przez jaki okres urządzenie będzie działać prawidłowo natomiast sprzedawca jest zobowiązany do tego aby sprzęt, który sprzedaję nie jest wadliwy i będzie działał przez dwa lata.

    Ojciec kupił sobie lustrzankę na gwiazdkę, po dwóch dniach pojawił się jeden wypalony piksel na wyświetlaczu. Powiedziałem mu żeby pojechał do sklepu żeby wymienili mu na nowy. Wrócił z tym samym aparatem bo sprzedawca powiedział, że jeżeli gwarancja jest podbita to może tylko oddać do naprawy do producenta.

    Na drugi dzień pojechałem z tym aparatem i na dzień dobry powiedziałem jakie są moje prawa i do czego on jest zobowiązany jako sprzedawca. Wróciłem z nowym egzemplarzem.

    Więc jeżeli macie jakieś wady w swoich HTC to nie bawcie się w żadne wysyłanie do naprawy tylko bez skrupułów żądajcie od sprzedawcy nowego sprzętu.

    Reasumując, decyzja czy chcecie oddać wadliwy sprzęt na gwarancję do producenta czy do sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową należy tylko i wyłącznie do nas - konsumentów!

    Edytowane przez okonio

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przestańcie mówić farmazony o 6 miesięcznym okresie, media marka opierał się na tym, dostał po du**e od NSA, który stwierdził że sklepy odpowiadają pełne 24 miesiące....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x