Skocz do zawartości
korikore

Polski język do HTC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupilem HTC sensation w USA.

Telefon zostal kupiony w sklepie z elektronika ale ogolnie sa to azjatyckie produkty.

Telefon to zadna podrobka normalny sprzet, menu ma po angielsku z indonezyjskim wariantem i inne cuda.

Urzadzenie same w sobie jest super tylko chcialbym pozbyc sie tych azjatyckich dodatkow ;/

Chcialbym wgrac soft taki jaki jest w normalnym telefonie kupionym w polskim sklepie i miec menu po polsku ;)

jest to moj 1 telefon z androidem i troche jestem w tym zielony.

pomoze mi ktos w tym problemie?

Z gory dziekuje za pomoc , szukalem na forum ale nie ma odpowiedzi na moj problem ; <

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie ma nigdziej oficjalnego softu do tego telefonu?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak chcesz miec po polsku zainstaluj sobie z Marketu More Locale2 i ustaw na polski . Nie wiem o jakich azjatyckich dodatkach piszesz . A ogolnie na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci na zmiane oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czy jest szansa, że w Sensation kupionym z Amazon UK będzie też język polski do wyboru?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Watpie. Ale jaki problem sprawdzis idz sobie do jakiegos sklepu i zobacz pod warunkiem ze jests w angli. Ja mam tel kupiony w szwecji ale ja nie mam problemu z jezykiem . Wiem ze More locale spolszcza bardzo ladnie . Wiec wydaje mi sie ze obojetnie gdzie kupisz polski jezyk zawsze bedziesz mial . Oczywiscie jesli chodzi o menu i wszystkie komunikaty.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Dexter

Nie ma w zagranicznych sensation polskiego jezka, a narazie nie da sie zmieniac softu z tego co wiem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Kacpi

Witam! Jestem tu nowy, wiec się przedstawię. Nazywam się Kacper i mam 15 lat. Jestem ze Szczecina.