Skocz do zawartości
donprzemko

Gest S problem z instalacją yanosika

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam, mam problem z instalacją yanosika po przywróceniu ustawień fabrycznych w zegarku, mianowicie w sklepie galaxy apps widnieje jako zainstalowany, za to fizycznie i w menadżerze aplikacji już go nie ma... Z innymi aplikacjami które potrzebują aplikacji na telefonie też tak było, lecz tu pomogło usunięcie aplikacji z telefonu wtedy była możliwość ponownej instalacji, to w przypadku yanosika taki zabieg nic nie daje, czy ktoś już się z tym spotkał?

    Edytowane przez donprzemko

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x