Skocz do zawartości
Stefania Zimnal

Aktualizacja i problem z włączeniem telefonu Nexus 4, czerwona dioda.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien problem z moim nexusem 4. Nie znam się dobrze na tych rzeczach, wiec prosiłabym o zrozumiałe instrukcje ;) Zaczęło się od wykonania telefonu, którego nie mogłam wykonać ponieważ telefon odpowiadał ze muszę wyłączyć tryb samolotowy, który nie był włączony... co chwila wyskakiwała informacja ze program przestał działać wiec zaznaczyłam OK. Po trzecim pokazaniu tej informacji wyłączyłam i włączyłam telefon. Bez zmian. Az za trzecim razem telefon nie włączył się. Podpięłam do ładowarki bo taki sposób zazwyczaj pomagał w moim nadzwyczaj często wyłączającym się telefonie. Wyskoczył obrazek ładującej się baterii, następnie ekran włączania. Po wyskoczeniu sloganu androida pokazywało się okno "Android się uruchamia...Optymalizowanie aplikacji 2 z 54". Optymalizowanie rośnie aż w pewnym momencie telefon wyłącza się i mruga czerwona dioda. I tak za każdym razem.

Miał ktoś już podobny problem? Jeśli tak to jak sobie poradziłeś?

1. O co wgl chodzi?

2. Czy da się samemu zrobić coś, tak aby telefon nie utracił gwarancji ?

Proszę o pilną pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)

Ładnie, jeżeli się wyłącza i mruga czerwona dioda to chyba się przegrzewa przy prekompilacji. Lepiej włącz go bez ładowarki.

Albo będzie trzeba przywrócić go do ustawień fabrycznych przez stockowe recovery. Gdy telefon jest wyłączony, trzypasz przycisk zasilania i Vol- a potem wybierasz recovery mode i zatwierdzasz przyciskiem zasilania. W recovery pokaże się bugdroid z otwartym brzuchem. Trzymasz zasilanie i klikasz Vol+ a potem z menu wybierasz opcję wipe data/factory reset. Niestety, usunie to twoje aplikacje i ich dane.Zdjęcia, muzyka itd. zostaną nietknięte.

Edytowane przez Lawstorant

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)