Skocz do zawartości
Volterius

Aktualizacja systemu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam dokładnie ten sam problem. Najpierw aktualizacja FOTA, potem update software do wersji 1.47.401.4 i potem błąd modułu WiFi. Dzwoniłem do suportu, powiedziano mi, że przywrócenie ustawień fabrycznych nie przywróci poprzedniej wersji firmware. Daj znać jak Ci poszedł reset i czy WiFi działa.

    Witam!

    To mój pierwszy post na tym forum, ale to jedyna wesoła rzecz w mojej wypowiedzi :dobani:

    Mam dokładnie taki sam problem. 2 x update (wersji nie pamiętam, ale najpierw FOTA a potem jakaś druga).

    Wszystko poszło pięknie i bez "problemów" ale zakończyło się nie działającym WiFi.

    Zrobiłem synchronizację kontaktów, zgrałem wszystko z karty na komputer i zrobiłem reset do ustawień fabrycznych.

    Bez powodzenia. Nic to nie dało, więc nie ma się co trudzić.

    Ktoś pisał, że ma telefon z Orange i u niego po aktualizacji jest OK.

    Mój HTC Desire S jest z T-Mobile Polska.

    Dzwoniłem nawet na infolinię, opisałem ten problem i pytałem się czy ktoś zgłaszał już dziś podobny "zonk",

    ale babka powiedziała, że z tego co widzi w systemie to nie.

    Pewnie niebawem się zacznie.

    Jutro zadzwonię jeszcze raz do T-Mobile i do Regenersis bo to chyba jedyny serwis autoryzowany HTC na Polskę (?).

    Wygląda na to, że na 100% to problem firmware, więc chyba nie ma co do serwisu oddawać telefonu i powinni to poprawić softwareowo.

    Zobaczymy co będzie... ...i czekam na inne, Wasze posty w tej sprawie.

    ---------- Post dołączono o 22:38 ---------- Poprzedni post napisano o 22:26 ----------

    Witam Wszystkich

    nie wiem na ile będzie to pomocne ale właśnie rozmawiałem z supportem HTC- problem występuje głównie w Desire S z sieci T- Mobile (dziwne bo przecież nie jest brandowany). Aktualizacja miała na celu, uwaga uwaga: poprawę działania modułu Wi- Fi w telefonie- jak jest, wszyscy wiemy. Rozwiązanie: panowie pracują już nad kolejną(naprawczą) aktualizacją, na pytanie kiedy będzie dostępna usłyszałem bardzo budujące "nie wiem". Innym rozwiązaniem, bez utraty gwarancji co zaznaczył pan podczas rozmowy, jest odesłanie telefonu do serwisu celem powrotu do starego firmware- u.

    :facepalm1:

    pozdrawiam

    OMG, chyba jestem ślepy i nie doczytałem wszystkich wypowiedzi w temacie. No nic... :facepalm:

    W takim razie mam tylko pytanie, co masz na myśli mówiąc o supporcie HTC? Tym ze strony HTC Hotline, czy z serwisem Regenersis?

    Edytowane przez zapsharp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sebo5

    Podczas konfiguracji telefonu wylaczylem automatyczne aktualizacje poniewaz w instrukcji pisalo ze aktualizacja moze wywalic dane i ustawienia. W sumie to co mam mi wystarcza i nie potrzebuje aktualizowac. Mam w t-mobile i jedyna aktualizacja reczna to FOTA - nie wiem co to jest wiec nie aktualizuje. Nie licznie na BOA bo to co teraz wyprawiaja w glowie sie nie miesci. Moglbym o tym napisac osobnego posta. Na wifi nie narzekam. Sorry za brak ogonkow ale latwiej mi z tel tak pisac. Czy jest sposob aby cala konfiguracje telefonu (sporo czasu potrzebowalem na spersonalizowanie po swojemu) zgrac w latwy sposob na karte albo cos innego bez uzywania kompa? Gdybym musial resetowac do ustawien fabrycznych nie chcialoby mi sie ustawiac wszystkiego od nowa... Jak dziala eksport ustawien konfiguracji do gmaila? Co da sie eksportowac?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    forkie

    Podpinam się pod temat, mam identyczną sytuację - HTC Desire S z T-Mobile, po upgrade FOTA przestało działać WiFi.

    LogViewer pokazuje:

    WifiService: Failed to load Wi-Fi driver.

    Mam nadzieję że wypuszczą na to jakiegoś patcha.. nie uśmiecha mi się wysyłać telefonu do serwisu. Miał ktoś już jakieś doświadczenia z błędami w firmware HTC i reakcją na nie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie ten sam problem, też T-Mobile, update do 1.47.401.4 i błąd WiFi... to samo zresztą z hot spotem, aż dziwne, że bluetooth działa ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przyłączam sie, tak samo wi-fi padlo po instalacji updatu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmmm.... Moja aktualizacja czeka w kolejce. Robić czy nie? Mam telefon w orange, ale kupilem na allegro. Chyba dam se spokój po Waszych wypowiedziach...

    Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bartS

    W takim razie mam tylko pytanie, co masz na myśli mówiąc o supporcie HTC? Tym ze strony HTC Hotline, czy z serwisem Regenersis?

    hotline, numer ze strony HTC...

    Jeżeli HTC będzie usuwało błąd, w takim tempie jak to miało miejsce, z usuwaniem błędu w Desire (dostęp do YouTuba poprzez sieć komórkową), to trochę poczekamy :(

    możesz sprecyzować? dni, tygodnie, miesiące...? Dzieki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wudek

    U mnie przeszlo bezproblemowo prze pierwszy etap.

    Drugi etap = pobiera soft, restartuje po czym pojawia sie screen z zoltym wykrzyknikiem w bialym trojkacie i obok niebieski robocik ... i nic wiecej.

    Po wyjeciu baterii startuje normalnie i znowu pokazuje, ze jest aktualizacja.

    Telefon niebrandowy, zrootowany.

    Pozdr,

    Wudek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    możesz sprecyzować? dni, tygodnie, miesiące...? Dzieki

    Dodam tylko, że problem dotyczył tylko użytkowników sieci ERA. Rozwiązanie problemu zajęło ok. miesiąca.

    Ale już koniec o tym, to nie temat o Desire.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ... a czy możecie po tej felerniej aktualizacji zainstalować coś z android market ??... u mnie ściąga jakąkolwiek aplikacje do 99% i fail :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x