Skocz do zawartości
Volterius

Aktualizacja systemu

    Rekomendowane odpowiedzi

    ... a czy możecie po tej felerniej aktualizacji zainstalować coś z android market ??... u mnie ściąga jakąkolwiek aplikacje do 99% i fail :/

    Doładnie mam ten sam problem i nie mam pojęcia co z tym zrobić :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam!

    Również jestem "ofiarą" tej aktualizacji. Wi-fi nie działa, ale na szczęście nie mam tego problemu z Marketem jak koledzy wyżej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bartS

    u mnie Market działa. Dla tych, którym nie działa mam taką sugestię, nie wiem na ile pomocną więc proszę o wyrozumiałość, aby sprawdzi czy przypadkiem ustawienia konta gmail się nie skasowały(przy instalacji tej aktualizacji lub przy przywróceniu ustawień fabrycznych), bo konto gmail jest chyba;/niezbędne do korzystania z marketu.

    Za 10 minut chłopaki z HTC Hotline zaczynają pracę- proponuje odpowiednio intensywnie sygnalizować im dzisiaj problem, może szybciej się za to wezmą.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ulan23

    hmm u mnie to samo, ds w t-mobile wifi niet, marketu nie sprawdzałem... znając życie to teraz tmobile będzie zwalał winę na htc, a htc na tmobile i poczekamy sobie na naprawienie błędu...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to odrobinę mi ulżyło, że jest nas sporo, może ich to zmobilizuje do szybkiej poprawki bo w porównaniu do problemu z youtube, zupełny brak wifi jest imho dużo większym problemem. Orientuje się ktoś czy taka poprawka weszła tylko na rynek polski, czy na cały świat? Czy problem może dotyczyć także użytkowników t-mobile z innych krajów?

    Co do marketu u mnie działa prawidłowo. Pomęczę też dziś trochę hotline, niech tam naciskają na programistów ;) .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    u mnie Market działa. Dla tych, którym nie działa mam taką sugestię, nie wiem na ile pomocną więc proszę o wyrozumiałość, aby sprawdzi czy przypadkiem ustawienia konta gmail się nie skasowały(przy instalacji tej aktualizacji lub przy przywróceniu ustawień fabrycznych), bo konto gmail jest chyba;/niezbędne do korzystania z marketu.

    W tej kwesti akurat problemu nie ma, bo od nowa zalogowałem się na konto, zaimportowałem kontakty z gmaila i wszystko działa jak należy.

    Z marketem jest ten problem, że aplikacja ściąga się do 99% i wywala komunikat, że "pobieranie nie powiodło się, proszę spróbować w poźniejszym terminie".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też czekam- a w wczoraj dopiero go dostałem :-(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    No to odrobinę mi ulżyło, że jest nas sporo, może ich to zmobilizuje do szybkiej poprawki bo w porównaniu do problemu z youtube, zupełny brak wifi jest imho dużo większym problemem. Orientuje się ktoś czy taka poprawka weszła tylko na rynek polski, czy na cały świat? Czy problem może dotyczyć także użytkowników t-mobile z innych krajów?

    Co do marketu u mnie działa prawidłowo. Pomęczę też dziś trochę hotline, niech tam naciskają na programistów ;) .

    Wygląda na to, że ten update nie dotyczy tylko polski, ale nie widzę też żeby gdzie indziej były podobne problemy, przynajmniej na tę chwilę.

    Też proponuje żeby każdy trochę przycisnął support, może jak poczują, że sprawa jest trochę większa, to wyeskalują to wyżej i pójdzie szybciej ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sebo5

    Zamiast dzwonić polecam pisać i do HTC i do T-Mobile. Oprócz tego możecie dzwonić ale w pierwszej kolejności pisać, żeby mieć namacalny dowód zgłoszenia.

    A i taka mała uwaga aby wyeliminować zbędną wymianą informacji w mailach, w pierwszym podajcie wszystkie informacje łącznie z imei.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wysłałem zgłoszenie na stronie HTC podając IMEI. czekamy zatem !!!!

    ---------- Post dołączono o 09:33 ---------- Poprzedni post napisano o 09:22 ----------

    ale jest popłoch, Pani od razu na hotline wiedziała o co chodzi..:) ale najlepsze jest to, że pytaja o adres MAC karty WI-FI a jest on niedostępny :), jak ktoś ma w routerze pamięć urządzeń podłączonych, to polecam spisać adres MAC, może to coś pomoże

    ---------- Post dołączono o 10:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:33 ----------

    a zastanawiał się ktoś jak sciągnąć tą łatkę co to ją mają naprawić? WI-Fi nie działa, to tylko przez 3G...ja mam pakiet, ale Ci co nie mają? T-Mobile zarobi :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x