Skocz do zawartości
Volterius

Aktualizacja systemu

    Rekomendowane odpowiedzi

    bartS

    [/color]a zastanawiał się ktoś jak sciągnąć tą łatkę co to ją mają naprawić? WI-Fi nie działa, to tylko przez 3G...ja mam pakiet, ale Ci co nie mają? T-Mobile zarobi :)

    możesz przez kabel -> udostępniając internet z kompa, działa na xp, viscie i 7 :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ulan23

    jeżeli t-mobil zrobi ze trzeba będzie zapłacić z ściągniecie tego co schrzanili to naprawdę wiele stracą w opinii klientów. Zresztą pytanie kto zawalił sprawe?? htc czy t-mobile??? oby przepychanki między nimi nie trwały za długo...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie trochę pomęczyłem Pana z HTC, problem znają, oczywiście terminów żadnych mi nie podał, ale czemu tu się dziwić. Pan poprosił mnie o moje dane + dane telefonu, imei oraz adres mac karty, ale niestety u mnie się nie wyświetla, a router nie miał zapisanego :( . Gdy pojawi się aktualizacja powinna się pojawić na telefonie i powiedział, że dodatkowo dostanę informację mailem o ewentualnych dalszych krokach, więc imho warto do nich napisać na chat i przekazać informacje o problemie, aby łatka nas nie ominęła :) .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ulan23

    coś tak czuje ze prędzej naprawia to entuzjaści z forum, niż te dwa molochy...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Właśnie trochę pomęczyłem Pana z HTC, problem znają, oczywiście terminów żadnych mi nie podał, ale czemu tu się dziwić. Pan poprosił mnie o moje dane + dane telefonu, imei oraz adres mac karty, ale niestety u mnie się nie wyświetla, a router nie miał zapisanego :( . Gdy pojawi się aktualizacja powinna się pojawić na telefonie i powiedział, że dodatkowo dostanę informację mailem o ewentualnych dalszych krokach, więc imho warto do nich napisać na chat i przekazać informacje o problemie, aby łatka nas nie ominęła :) .

    Tak samo u mnie, dziad nie chciał żadnego terminu podawać, ale wiedzą przynajmniej, oco chodzi:P Proponuję wszystkim męczyć ten support ile się da, żeby nas nie olali. Link do live chata:

    HTC - Pomoc - Glosariusz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja nawet do T-mobile nie moge pisac, bo mam tel w playu ;). a telefon z allegro. W HTC jest poruszenie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W tej kwesti akurat problemu nie ma, bo od nowa zalogowałem się na konto, zaimportowałem kontakty z gmaila i wszystko działa jak należy.

    Z marketem jest ten problem, że aplikacja ściąga się do 99% i wywala komunikat, że "pobieranie nie powiodło się, proszę spróbować w poźniejszym terminie".

    U mnie też Market działa normalnie.

    W przeciwieństwie do Wi-Fi oczywiście.

    A na jakim połączeniu działasz?

    Może jest jakieś wolne i przekroczony zostaje jakiś timeout czy coś?

    Dzwoniłem dziś na numer serwisowy HTC Support.

    Sympatyczna Pani od razu po podaniu numeru seryjnego spytała czy chodzi o problem z WiFi po update systemu.

    Faktycznie znają już problem :D

    Ale myślę, że warto zgłosić się mailem aby dostać info o naprawie problemu.

    Przy czym formularz HTC Mail Support prosi tylko o podanie numeru seryjnego,

    ale jak się do nich napisze, to zaraz odpisują z prośbą o uzupełnienie wersji ROM i IMEI, więc może warto podać od razu:

    Prosze o podanie wersji ROM-U w telefonie:

    Ekran glowny> Menu>Ustawienia>Dane telefonu/ Informacje o telefonie>Informacje o oprogramowaniu>NUMER OPROGRAMOWANIA- NUMER PONIZEJ TO WERSJA ROM'U

    Prosze takze numer IMEI.

    To co usłyszałem na koniec rozmowy:

    1. tylko klienci z T-mobile mają problem

    2. starają się wstrzymać rozsyłanie aktualizacji do tych co jej jeszcze nie pobrali

    3. trzeba czekać na nowy update lub niestety udać się do serwisu

    4. nie wiadomo czy update będzie za kilka godzin, dni, czy tygodni

    ....no cóż, czekam cierpliwie.

    Edytowane przez zapsharp
    uzupełnienie info po kontakcie z supportem HTC

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Najdziwniejsze jest to że na XDA nie ma słowa o problemach. Mam cichą nadzieję że to nie lokalny problem, bo może to trochę potrwać i szybciej będzie załatwić sprawę popzez serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sebo5
    Witam.

    Najdziwniejsze jest to że na XDA nie ma słowa o problemach. Mam cichą nadzieję że to nie lokalny problem, bo może to trochę potrwać i szybciej będzie załatwić sprawę popzez serwis.

    A jakie to ma znaczenie? Kupiłeś sprawny telefon tak? Nie podpisałeś z operatorem umowy o telefon tylko o usługę a za telefon zapłaciłeś ileś tam zł. Masz problem z telefonem więc do htc - takie stanowisko mają wszyscy operatorzy. To taki czarny scenariusz. Być może t-mobile także będzie interweniować ale za bardzo się nie przejmują.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Raczej chodziło mi o to, że jeżeli byłby to problem "ogólnoświatowy" HTC zabrałoby się z większym zaangażowaniem do roboty:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x