Skocz do zawartości
Volterius

Aktualizacja systemu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam ten sam problem od wczoraj po aktualizacji. Sugeruje zeby kazdy zglaszal na to to HTC hotline albo wyslal formularz mailowy do HTC supportu Contact Us. Moze wtedy szybciej zareaguja z aktualizacja softu i porawka.

    Podobny artykul znalazlem na googlu : HTC Desire S - błąd WiFi | macdot blog

    Pozdrwiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam wszystkim użytkowników tel. htc desire s ;) oraz klientów T-Mobile ;) Pozdrawiam Gorąco, i również oczekuje na łatkę, obecnie mam ten sam problem co wy, błąd wifi....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ciekawe czy będzie jakieś♥zadośćuczynienie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Orion

    Mnie interesuje co dokladnie wniosla/dotyczyła ta aktualizacja(czy tylko popsula innym osobom wifi) oraz czy ktos sie orientuje czy na DS bedzie aktualizacja sense z 2.1 do 3.0

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ulan23

    hmm mi przed chwilą na chacie ze trwaja prace nad paczka poprawiająca problem w t-mobile i ze zostanie wkrótce rozesłana...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Mnie interesuje co dokladnie wniosla/dotyczyła ta aktualizacja(czy tylko popsula innym osobom wifi) oraz czy ktos sie orientuje czy na DS bedzie aktualizacja sense z 2.1 do 3.0

    mi np bateria dzis wiecej trzyma, ale to pewnie dlatego ze wifi nie dziala :)) i wszystko chodzi po 3G

    ---------- Post dołączono o 18:34 ---------- Poprzedni post napisano o 16:40 ----------

    jest nawigacja google głosowa, ktoś zauważył?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam

    dzisiaj zamówiłem ten telefon i mam pytanie czy ta aktualizacja jest konieczna ? tzn. jesli jej nie zrobie to normalnie bedzie wszystko czy trzeba aktualizować ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak, jak najbardziej, jak wyskoczy Tobie aktualizacja to po prostu ją olej!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jeszcze nie aktualizowalem i przed chwila patrzylem to juz nie ma aktualizacji na serwerze.... Na szczescie HTC zauwazylo problem i chyba pracuje nad poprawka...

    Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Orion

    Byle szybko to naprawili, bo taki blad moze sporo ich kosztowac wsrod klientow

    Edytowane przez Orion

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x