Skocz do zawartości
cariad

Telefon samoczynnie sie wylacza i wlacza

    Rekomendowane odpowiedzi

    cariad

    witam...

    dobrzy ludzie, pomóżcie, proszę.

    od wczoraj jestem posiadaczką (jeszcze nie wiem, czy szczęśliwą) htc wildfire s.

    udało mi się przejść przez pierwszą konfigurację, ale zajęło to ok. 2 godzin.

    telefon wyłącza się i włącza ponownie sam... nie istotne jest czy leży, czy stoi, czy mam go w ręce, czy coś przyciskam. po prostu ekran robi się czarny, po czym po 2-3 sekundach włącza się z powrotem na ekran główny. przeczytałam całą ponad 150 stronicową instrukcję i nie znalazłam powodu takiego zachowania...

    tel kupiony był w t-mobile, a ja mam kartę z play - czy to może być powodem "dziwnego" zachowania? chyba nie...

    do tego tel znajduje moją sieć tylko raz na kilka swoich włączeń.

    nawet jak ją znajdzie nie mogę wykonać połączenia...

    to mój pierwszy smartfon i nie chciałabym się zrazić :)

    wiem, że moje pytania moga się wydawać laickie, wybaczcie :P

    proszę, pomocy!!!

    c.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź jak zachowuje się na karcie T-mobile , mój działa na obydwóch kartach prawidłowo .

    Skorzystaj też z tej porady

    Ja miałem taki problem, tylko za późno piszę. Otóż po normalnym resecie z (z poziomu ustawień telefonu) telefon nie chciał się włączyć, tylko ciągle sięresetował. PO kilkunastym resecie wyjąłem baterię. Włożyłem po minucie i skorzystałem z resetu przyciskami id=HTC Wildfire - Ponowne uruchamianie lub przywracanie ustawień fabrycznych telefonu z tym, że czytając to co się pojawia na ekranie, w 4. podpunkcie trzeba guzik w górę, nie w dół.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cariad

    dziekuję za tak szybką reakcję...

    niestety, karty z t-mobile nie mam i nie moge użyć :(

    przerobiłam miękki reset, potem twardy i niestety, nic...

    przy czym nie wiem, czy tak dokładnie wygląda "twardy"

    użyłam opcji recovery, pojawiła się ikona telefonu z wielkim czerwonym trójkatem... i tak trwało kilkanaście minut...

    może on jest po prostu niesprawny...?

    c.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co wiem to metoda Goldcard nie działa na Wildfire S od T-mobile i na razie nie ma możliwości ROOTowania go prócz użycia XTC clip.

    @Topic

    Możliwe, że telefon jest uszkodzony. Zanieś do T-mobile na gwarancję.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cariad

    wujku g1

    ja wiem, ze męczące sa gadki z laikami...

    ale czy można ciutkę jaśniej? :)

    z tego wszystkiego zrozumiałam tylko - zanieś do serwisu...

    chyba tak będzie najlepiej :(

    dzięki wszystkim

    poozdrawiam

    c.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak go oddajesz to nie oddawaj go na gwarancje tylko na

    niezgodność towaru z umową .

    Mój wrócił w ten sposób w ciągu 5 dni z wymienioną płytą .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cariad
    Jak go oddajesz to nie oddawaj go na gwarancje tylko na

    niezgodność towaru z umową .

    Mój wrócił w ten sposób w ciągu 5 dni z wymienioną płytą .

    cenne :)))

    kolejne dzięki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    cariad

    zaraz, zaraz, ale Ty robiłaś recovery , czy wymazałaś wszystko z telefonu doprowadzając do stanu fabrycznego? zgodnie z tym:

    Resetowanie za pomocą przycisków telefonu

    Jeśli nie można włączyć telefonu lub uzyskać dostępu do jego ustawień, ustawienia fabryczne można przywrócić za pomocą przycisków telefonu.

    Przy wyłączonym telefonie naciśnij i przytrzymaj przycisk REGULACJI GŁOŚNOŚCI W DÓŁ i krótko naciśnij przycisk ZASILANIE.

    Uwaga:Jeżeli nie masz pewności, czy zasilanie telefonu jest wyłączone, wyjmij i ponownie włóż akumulator.

    Poczekaj na wyświetlenie ekranu zawierającego trzy obrazy systemu Android i zwolnij przycisk REGULACJI GŁOŚNOŚCI W DÓŁ.

    Naciśnij przycisk REGULACJI GŁOŚNOŚCI W DÓŁ, aby wybrać opcję WYCZYŚĆ PAMIĘĆ i naciśnij przycisk ZASILANIE.

    Naciśnij przycisk REGULACJI GŁOŚNOŚCI W DÓŁ (! w moim przypadku przycisk głośności w górę ! bo gdybym zrobił w dół, to nie wymazałoby danych, więc bez sensu, a robiłem już kilkakrotnie, bo co chwilę instaluje i wywalam po kilkanaście aplikacji dziennie), aby rozpocząć przywracanie ustawień fabrycznych.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cariad

    to już zrobione... trzy razy - tak dla pewności :)

    ale obawiam się, że w tym całym zamieszaniu o co innego chodzi...

    dziś kupiłam specjalnie starter z t-mobile i wszystko (tzn. na razie sprawdziłam podst funkcje, dzwonienie, smsy itd.) działa bez zarzutu.

    telefon przestał świrować, nie wyłącza się co chwilę.

    czyżby to jednak SIMLOCK?

    znajomi pracujący w punktach play'a zarzekali się, że nic nie będzie trzeba zciągac...

    ale chyba tego nie uniknę

    opłaca się robić to w necie, czy lepiej podskoczyć do jakiegoś domorosłego specjalisty? poradzi sobie? :P

    oby... bo powoli tracę cierpliwość :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x