Witam. Czy ktoś miał styczność w przypadku tego smartfonu z tym problemem? Mój G2 ma 4 miesiące, skontaktowałem się z działem obsługi klienta LG, przedstawiając im owy problem, dołączyłem do tego komplet zdjęć jednak odpowiedzią jaką uzyskałem od działu technicznego byłem lekko mówiąc, rozczarowany. Odmówili naprawy powołując się na specyfikację ich urządzeń oraz zaproponowali mi naprawę na własny koszt. Zaznaczam że urządzenie zostało kupione za granicą i w tym też serwisie próbowałem przedstawić problem i dokonać reklamacji. Poniżej zamieszczam zdjęcia oraz wiadomość jaką otrzymałem od działu technicznego.
"With regards to your query of the backlight bleeding you have noticed on your LG G2 telephone this issue has been examined by our technical support. Unfortunately it has been determined that this form of backlight bleeding falls within the specifications of our product. This means that your telephone can not be repaired within the factory guarantee. Ofcourse you can have your telephone repaired outside the factory guarantee. This will result in researchcosts and repaircosts."
[Dodano: 31.05.2015 - 18:23]
Dorzucam jeszcze dwa zdjęcia.