Skocz do zawartości
noroo

Uszkodzenie ekranu w 2 tel. s6 edge

Rekomendowane odpowiedzi

Czytalem te wytyczne i jest tam napisane, że wymieniaja wyswietlacz,a następnie naklejaja specjalna folie ochronna. Rozumiem ze ty folii nie masz. Uzywasz dalej clear cover view?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Foli nie naklejono - używam okazjonalnie ale nakleiłem na wewnętrzną strone klapki dwie małe naklejki z mikrofibry (takie reklamówki do czyszczenia ekranu)  więc klapka bezpośrednio nie dotyka ekranu przetestowałem na urlopie gdzie w moim przypadku najłatwiej o uszkodzenia i sprawdziło się .

 Na co dzień etui nie używam.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zaleceniach skierowanych do serwisu nt. wymiany lcd jest taka informacja :

"However this process is limited to one service action per customer S6 device.

A : After service the S6 device will be returned with a protective film over the display as an extra

protection measure for the display screen.

The protective film will not reduce the function of the touch display. This special repair service is valid

only once (in accordance with the advice on the previous page) during the standard warranty period for

the device. Please note that the Clear View cover will not be replaced as part of this service process."

Wiec wyglada na to, że serwis powinie taką folię ochronną zamontować na lcd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

up up, Czy są jakieś nowe informacje ? Właśnie zamówiłem samsunga edge 6 wraz z etui, ktore szybciej przyszło niz telefon i nie wiem czy mam je zakladac. Data produkcji etui to 07.07.2015. Dzwoniłem do samsunga i powiedzieli, ze mozna uzywac,wiec mam podkladke w razie czego, ale wolalbym sie nie meczyc z telefonem miesiacami w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku dniach użytkowania Clear View powstały mikro zarysowania. Telefon juz po wymianie ekranu. Generalnie z przygodami, bo byl w serwisie trzy razy. Pierwszy raz i odesłali bez naprawienia bo nie wysłałem im obudowy dołączonej do telefonu. Drugi raz przyszedł naprawiony ale chyba tylko szkło wymienili bo były widoczne dziwne wzorki na jasnych tłach widoczne (taki "marmurek"). Za trzecim razem wszystko było OK. Obudowa trafiła do szuflady. Zwrot kosztów za obudowę tylko jeśli dokonałeś zakupu w sklepie Samsunga... Teraz na przemian używał obudowy Spigen na przemiennie z oryginalną Samsunga z praktyczną kieszonka na kartę kredytową. Zero rysek przez ostanie 3 miesiące...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lukmie

Witam,

 

pęknięcie włosowate w s6 edge. Uszkodzenie zauważone po ładowaniu telefonu. Urządzenie w oryginalnym etui clear cover view samsunga, nie upadło, zero znamion uszkodzeń fizycznych obudowy. czy ktoś ma podobny problem?

Samsung chętnie naprawi tę wadę fabryczną za 1600 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy aby wymienili Wam ekran w s6 musieliście mieć także rachunek za obudowę clear view? Mam fakturę za telefon ale za obudowę już nie. Zrobiło mi się mnóstwo kropek od tej obudowy i sam nie wiem co z tym zrobić. Z którego serwisu w Polsce korzystaliście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś w ostatnim czasie miał taki przypadek jak ja? Dzisiaj odebrałem telefon z odmową naprawy ponieważ stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Sęk w tym, że właśnie to uszkodzenie mechaniczne reklamowałem. Do serwisu dostarczyłem zarówno telefon jak i obudowę i na obydwa miałem dowody zakupu. Dołączyłem również wydruk strony sammobile na której powyższa sytuacja została opisana u innych użytkowników jednak nie przyniosło to żadnego efektu. 

 

Proszę Was o pomoc, co mogę z tym zrobić. Telefon został kupiony 28 sierpnia 2015.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rain86

@up

Co można zrobić:

a) zacznij od kontaktu z Samsung mobile, przedstaw sprawę może zaakceptują Twoje żądania i naprawią;

b) Złożenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową + poinformowanie Rzecznika praw konsumenta; Sprawa może być załatwiona na kilka sposobów, jeśli będą dalej się upierać, że wina leży po Twojej stronie to konieczne będzie skorzystanie z usług rzeczoznawcy i później być może sprawa w sądzie;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@@rain86, sugerujesz kontakt z Samsung Mobile telefonicznie, przez wiadomość prywatną na fb czy na ich głównej tablicy? Dzwoniłem do obsługi klienta w piątek jak już znałem stanowisko Regenersis i po wysłuchaniu mojego problemu, konsultant zmienił ton na mniej miły i powiedział, że stanowisko serwisu jest ostateczne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.