Skocz do zawartości
noroo

Uszkodzenie ekranu w 2 tel. s6 edge

Rekomendowane odpowiedzi

rain86

@up Napisz na tablicy na fb oraz zadzwoń jeszcze raz na infolinie. Przedstaw problem, powołaj się na problemy setki innych użytkowników, które są dokładnie takie same jak Twoje - tj. oryginalny case niszczy telefon co nie jest w żaden sposób Twoją winą. Jeśli konsultant na infolini dalej będzie się upierał powiedz, że byłeś u Rzecznika praw konsumenta w tej sprawie i jeśli trzeba będzie zlecisz ekspertyzę zewnętrzną oraz masz dowody na problem (setki postów na różnych forach w tej sprawie) oraz z tego co widziałem na forum sam Samsung wydał w tej sprawie zalecenia.

Krótko mówiąc chcą Cię olać więc walcz o swoje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up, pod poniższym linkiem jest cały oficjalny manual serwisowy który dokładnie opisuje moją usterkę. Nie spełniam tylko jednego punktu, mój telefon jest starszy niż 3 miesiące... Przejdę się zatem do Rzecznika i zapytam jak takie zgłoszenie wygląda w formie prawnej. 

http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2015/06/Galaxy-S6-Clear-View-cover-fix.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rain86

@up

No to rzeczywiście zostaje wizyta u Rzecznika, choć nie wiem czy on w tym wypadku cokolwiek poradzi. Daj znać jak rozwinie się sytuacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gio
Napisano (edytowane)

Ten jeden warunek którego nie spełniasz jest kluczowy. Podczas normalnego używania ekran może nałapać rys i nikt poza Tobą nie będzie za to odpowiadał po pół roku używania. Rzecznik nie ma mocy sprawczej i w przypadku tak kosmetycznego niuansu nie będzie się wdawał w ostre spory. Bo to nie jest zero-jedynkowa awaria płyty czy wyświetlacza uniemożliwiająca działanie telefonu. Moim zdaniem sprawa nie jest warta czasu i kosztów na eskalacje i sądy, bo masz nikłe szanse na osiągnięcie swojego celu.

Edytowane przez Gio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie pół roku nosiłem telefon właśnie w tym pokrowcu i nawet by mi do głowy nie przyszło, że to on może powodować takie kropki. Poza tymi kropkami telefon jest w stanie idealnym, żadnych innych rys oraz oznak półrocznego zużycia i właśnie dlatego tak mi to przeszkadza. Gdybym miał wyświetlacz porysowany albo zniszczony to byłaby to całkowicie moja wina, ale w tym wypadku tak nie jest. No nic, może niedługo uda mi się wyrwać z pracy i skoczę do Rzecznika po poradę i opiszę co z tego wynikło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gio

W świetle stanowiska producenta zilustrowanego podlinkowaną instrukcją dla serwisów, Twoją 'winą' jest czekanie ze zgłoszeniem tych rys zbyt długo. Doskonale rozumiem Twoje rozgoryczenie, bo sam jestem purystą i cholera by mnie wzięła, jeśli miałbym porysowany ekran z bezsensownego powodu. Na szczęście uważam pokrowce Samsunga za wybitnie paskudne i nigdy ich nie używam:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym opisać swój problem z s6 ...otóż wczoraj podłączyłem swój telefon do słuchawek i jak każdego dnia włożyłem do kieszeni (zaznaczam nie rzuciłem się w auto ani nie miałem nic innego w tej kieszeni prócz właśnie telefonu .Kiedy wróciłem i wyciągnąłem telefon zauważyłem kreskę na tylnej ściance od portu sluchawek do lewego boku na ukos. Tutaj moje pytanie brzmi czy przyjmą mi to na gwarancje? jak sie tłumaczyć żeby przyjęli

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Youras

Witam, mam ten sam przypadek ze org. etui porysowało mi ekran a raczej zmatowiło i w danych miejscach mam zmatowienia w postaci małych plamek. Dałem swój telefon na gwarancję do serwisu AGA-WIN w Łodzi ,gdzie telefon po  5 dniach został odesłany do Piaseczna "CCS" W Piasecznie po sprawdzeniu status przesyłki telefon po dwóch dniach został naprawiony poniżej screen.

540002a8601c.jpg.

Zadzwoniłem do Serwisu do Łodzi i Pani mnie poinformowała że telefon nie został naprawiony ponieważ wyświetlacz został uszkodzony w sposób mechaniczny wynikający z mojej winy. Postanowiłem napisać e mail co CSS poniżej cytuje"

Dzień dobry,
Dziś zostałem poinformowany że telefon nie został przyjęty na gwarancję na wymianę wyświetlacza ze względu uszkodzenia mechanicznego.
Zgadza się uszkodzenia są mechaniczne (zmatowienia), lecz te zmatowienia (nie rysy) są spowodowane użytkowaniem oryginalnego etui s view clear cover wyprodukowanego przez firmę Samsung. Sama firma wskazuję by chronić odpowiednio swój telefon, zachęca użytkownika do zakupu dedykowanego przez firmę Samsung etui. Dostosowałem się do tego i kupiłem dedykowany pokrowiec do telefonu by chronić urządzenie przez takimi zdarzeniami jak rysy czy też zmatowienia. Niestety po dwóch tygodniach zauważyłem że na wyświetlaczu pojawiły się niechciane zmatowienia. Proszę zauważyć że pokrowiec jak i telefon jest utrzymany w stanie pedantycznym. Brak na nim jakichkolwiek rys, zadrapań czy ubytków. Telefon użytkowany jest zgodnie z przeznaczeniem, nie służy jako urządzenie do pracy w ciężkich warunkach. Z tyłu obudowy założone jest szkło ochronne a następnie było założone etui. Gdybym wiedział że to etui uszkadza wyświetlacz zapewne bym go nie kupił. Jestem poinformowany że  temat rys oraz zmatowień spowodowanych użytkowaniem tego pokrowca " S view clear cover" jest znany firmie Samsung i wyświetlacze były wymieniane w ramach gwarancji spowodowanych użytkowaniem pokrowca o ile sam telefon nie wskazywał wątpliwości co do wymiany ekranu telefonu. Posiadam dokumenty zakupu telefonu wraz pokrowcem.
 
Chciałbym byście Państwo rozpatrzyli ponownie moją prośbę wymiany wyświetlacza na którym pojawiły się zmatowienia niewynikające z mojego użytkowania.
 
Dziękuje za przeczytanie proszę o odpowiedź, pozdrawiam z poważaniem".
 
Nie wiem co dalej z tym robić???
Edytowane przez maarecki
zdjęcia - [spoiler]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Youras

Własnie dostałem informację od Piaseczna "https://naforum.zapodaj.net/000861814c7f.jpg.html " Macie pomysł jak się do tego odwołać ?

Edytowane przez Youras

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz oficjalny list do działu reklamacji Samsunga, albo wycieczka do Service Premium Plaza i walka o swoje.

Jeśli z w oficjalnym liście odmówią i przedstawią to jako oficjalne stanowisko to pozostaje tylko sąd.

Jest wiele przypadków podobnych do Twojego, i nie mogą sobie tak lecieć w kulki. 

Jeżeli będziesz zmuszony do sądzenia się z nimi pisz na priv- dam Ci namiary (brakuje nam 1 osoby).

Na priv mogę Ci podać mój temat na pewnym forum na W, który opisuje jakie cuda mam z serwisem :-D

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.