O to się nie martwię, salon wysłał telefon od razu w piątek.
A może znasz taki przepis mówiący o tym, że jeśli telefon wróci do serwisu ileś tam razy z tym samym problemem lub serwis będzie przedłużał naprawę, konsument ma prawo otrzymać NOWY telefon?
---------- Post dołączono o 13:23 ---------- Poprzedni post napisano o 13:23 ----------
O to się nie martwię, salon wysłał telefon od razu w piątek.
A może znasz taki przepis mówiący o tym, że jeśli telefon wróci do serwisu ileś tam razy z tym samym problemem lub serwis będzie przedłużał naprawę, konsument ma prawo otrzymać NOWY telefon?
---------- Post dołączono o 13:30 ---------- Poprzedni post napisano o 13:23 ----------
Problem z dotykiem jest błahy, to IMO kwestia softu, blokujesz ekran przyciskiem POWER, odblokowywujesz i znowu działa, dzieje się tak z klawiszami na samym spodzie ekranu. Czasamj działa jak mocniej nacisnę szkło
🙂
Uwierz mi, że próbowałem tego sposobu X razy. Fakt czasem udało się wstukać to co chcę ale trzeba było mieć cierpliwość. Ale tak nie może dziać się z telefonem tej marki.
Jak myślisz, wymienią tylko soft czy też sprzęt?