Skocz do zawartości
wil3

Aktualizacja do 5.1

    Rekomendowane odpowiedzi

    wil3

    Udało mi się zresetować telefon zdalnie ze swojego konta na motorola.com (Android Device Manager nadal nie widzi urządzenia) i mogę potwierdzić, że nie da się używać telefonu, jeśli się nie poda poprzedniego konta, na którym działał. Czyli Kill Switch w pełnej okazałości :) fajnie, że to dodali w 5.1.

     

    EDIT: przetestowałem trzy scenariusze: wipe zdalny ze strony motorola.com, wipe z recovery oraz resetowanie z poziomu systemu (ustawienia->kopia i kasowanie danych). W dwóch pierwszych przypadkach po uruchomieniu należy podać dane poprzedniego konta, które było używane z telefonem, w trzecim przypadku można normalnie korzystać z urządzenia bez podawania poprzedniego konta. Czyli w przypadku kradzieży/zagubienia telefonu i POD WARUNKIEM posiadania blokady ze wzorem/pinem/hasłem nowy właściciel (znalazca lub złodziej) nie będzie miał z telefonu pożytku.

    Edytowane przez wil3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ludi72

    Witam, wiem, że to nie miejsce na to ale mam problem z telefonem od at&t. Mianowicie po aktualizacji do 5.1 telefon momentalnie stracił możliwość zmiany trybu sieci. Domyślnie pracuje na 3G, nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić. Dodam, że na kitkacie wszystko było w porządku ;( z góry dziękuje, za jakieś rady ;)

    Sent from my XT1058 using Tapatalk

    Witam, wiem, że to nie miejsce na to ale mam problem z telefonem od at&t. Mianowicie po aktualizacji do 5.1 telefon momentalnie stracił możliwość zmiany trybu sieci. Domyślnie pracuje na 3G, nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić. Dodam, że na kitkacie wszystko było w porządku ;( z góry dziękuje, za jakieś rady ;)

    Sent from my XT1058 using Tapatalk

    ff28520a2b164053b555eadb99fa6c4d.jpg

     system odebrał mi możliwość zmiany trybu pracy sieci. Jakieś pomysły?

    Wysłane z mojego XT1058 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez xdziUnia92
    Zdjęcia dodajemy w spoilerze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ket.rab

    @up

    Ustawienia fabryczne/hard reset zrób i daj znać 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x