Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wysłałem moja g2 do serwisu, gdyż padły słuchawki i opisałem problem z trzeszczaca klapka oraz rysujacym się szkielkiem aparatu. Telefon wrócił po tygodniu z nowymi słuchawkami, ale nie rozwiązali dwóch pozostałych problemów i nawet nie wspomnieli o tym w kwicie serwisowym :-\ Także obsługę oceniam na naciagany dostateczny.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Kilka prostych zasad funkcjonowania wątku

Temat wątku mówi prawie wszystko

- umieszczamy tu informacje z autopsji, dotyczące działania serwisu LG

- informujemy o osobiście sprawdzonych i zaufanych punktach serwisowych

- informujemy o serwisach subiektywnie niegodnych zaufania

- wszystkie serwisy mają adresy

- powyższe informacje krótkie i zwięzłe w formie zdania złożonego

Zabrania się dyskusji w tym temacie pod rygorem usunięcia wpisu, oraz wymierzeniem kary w wysokości 1pkt.

Edytowane przez ldawid
Korekta tematu/dodanie regulaminu wątku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tyle zły sformułowałes list :-D próbuj dalej to też są ludzie, mi akurat bez problemu wymienili mini- jack i szkiełko pokaż im, że tobie na tym zależy.

Powodzenia- ;-)

Wysłane z LG G2 przez TapaTalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój G2 był już 2 razy w serwisie raz miałem w prawym górnym rogu wyświetlacza bad pixele to wymieniono mi cały front, drugi raz czyli teraz również padły mi słuchawki, napisałem list gdzie prosiłem o wymianę słuchawek, również o naprawę trzeszczącej obudowy oraz sprawdzenie wszystkich podzespołów. Wszystko jak najbardziej zrobili ,dostałem nowe słuchawki ,wymieniono mi jakąś taśmę, oraz obudowa nie trzeszczy prawie wgl. Wszystko w tydzień i nawet foli z ekranu mi nie zerwali :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam jestem bardzo miło zaskoczony praca serwisu lg.

1. telefon do serwisu lg

2. następnego dnia kurier po telefon

3. po 14 dniach kalendarzowych ponownie kurier z telefonem :P

Wystarczy opisać dokładnie problem i swoje oczekiwania względem gwarancji i po sprawie.

naprawiaja szybko i fachowo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kaja19

Witam,

Wysłałem tel do serwisu poprzez sklep. Mieli mi wymienić ładowarkę, naprawić rozklejający się wyświetlacz oraz trzeszczącą obudowę. Dzisiaj mija 19dzień roboczy. W serwisie dwa tygodnie temu powiedziano mi że telefon jest już naprawiony. Sklep napisał że telefon wyślę w poniedziałek. W regulaminie mają wzmiankę że naprawa trwa maksymalnie do 14dni roboczych. Mogę coś z tym zrobić, ponoszą oni jakieś konsekwencje za niewywiązanie się w terminie? czy muszę czekać cierpliwie aż mi go łaskawie odeślą? pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis ma 14 dni a sklep pewnie po swojemu ;) nic nie zdzialasz,trzeba bylo wysylac samemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozmawiałem z konsultantem LG to sam serwis ma 14 dni roboczych na naprawę telefonu po upływie tego czasu dostajesz nowy model, jeśli jednak załatwiałeś przez pośrednika jakim jest sklep to trzeba się dowiedzieć kiedy oni wysłali, czym i policzyć ile dni telefon jest w serwisie, poza tym naprawiony telefon najpierw wróci do sklepu później dopiero do ciebie co jeszcze bardziej wydłuża czas oczekiwania. Najlepiej zamawiać sobie kuriera bezpośrednio od LG :) dużo szybciej i nic nie płacisz ,mój telefon za pierwszym razem jak był oddany przez sklep w którym go kupiłem to zniknął mi z oczu na prawie msc, ostatnio jak sam zamówiłem kuriera to po tygodniu już miałem telefon z powrotem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddawałem moje LG G2 że względu na padniętą płytę główną. Zamówiłem kuriera od LG i po dokładnie 7 dniach otrzymałem telefon naprawiony i bez żadnych śladów ingerencji. Także jestem głęboko zadowolony z pracy serwisu.

Tapped by LG G2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu. Miałem w moim poprzednim LG L7 jakiś błąd pamięci i napisałem że proszę o wymianę na nowy i po 2 tygodniach miałem już nowy egzemplarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kaja19

No i telefon w końcu wrócił.

Do naprawy był odklejający się wyświetlacz, a do wymiany tylna obudowa i ładowarka. Dwa ostatnie wymienili na pewno bo ładowarka ładuje a tylna obudowa jest idealnie spasowana. Da się jakoś sprawdzić czy wyświetlacz został naprawiony? odklejał się tylko kiedy biegałem na bieżni i był narażony na jakieś wszcząsy :/ a w raporcie naprawy napisali że odkleja się dotyk ale zaraz niżej w opisie naprawy napisali tylko że wymienili ładowarkę i tylną obudowę oraz zresetowali parametry telefonu :/ już sam nie wiem czy naprawili ten ekran czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.