Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Na swój telefon czekałem od 10.09(odbiór przez kuriera) do dziś tj 1.10 bo namieszali w adresach, a byłby już 23.09

    Ogólnie wysyłałem już 2 razy i za każdym razem jestem zadowolony z naprawy, ale nie z jakości użytych części- chodzi o ekran, tak się nie trzyma ramki jak powinien.

    Co jest na minus dla serwisu LG

    - brak informacji na jakim etapie naprawy jest nasz sprzęt

    - nie podają nawet nr listu przewozowego, a lepiej jest wiedzieć kiedy telefon został nadany i kiedy się go spodziewać

    - kontakt mailowy z BOK wygląda tak - piszesz maila o 8 rano, dostajesz odpowiedź następnego dnia i tak w koło, po co ten @ jest im potrzebny jak odpisują raz dziennie? Można zadzwonić, ale po co mam jeszcze dopłacać do interesu? Gdyby powyższe punkty były spełnione to było by lepiej dla każdej ze stron.

    Edytowane przez piter123

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon oddałem do serwisu, na odpłatną wymianę wyświetlacza, w Warszawie w piątek około 18 dostałem esmesa że jest do odbioru. Niestety zarówno na wizytówce jak i na okładce na dokumenty którą dostałem wyraźnie jest napisane że serwis jest do 20, zaś w rzeczywistości do 19. Myślicie że mogę jakąś zniżkę wywalczyć za taki błąd? Fakt że to tylko jeden dzień obsuwy lecz potrzebuję smartfona w pracy.

    Edytowane przez beczkas

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up zawsze jest naprawa zakończona w serwisie dzień wcześniej a na infolini czy stronie zawsze podadzą datę na drugi dzień

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć telefon dzis przyszedl do mnie caly niewymienony wraz z dolaczonym pismem.. Co to jest karta klienta. Naprawde denerwuje sie jacy partacze tam pracuja.

    http://zapodaj.net/794ddd3402e09.jpg.html

    edit// karta klienta to karta pamieci lub sim. Przepraszam no ale jak karta sim ktorej i tak nie bylo w moim telefonie bo mam go w zastepczym moze decydowac o tym ze ekran sie niedomyka? Powiedzcie mi..

    Edytowane przez matiglokk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddaj jeszcze raz jeśli nie wymienia masz prawo oddać ubiegać się o nowy telefon po 3 naprawie a dla nich naprawa to wgranie nowego oprogramowania także tym razem może się to przydać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na pismie mialem napisane ze zadam wymiany telefonu. Napisalem maila do rzecznika ze zdj tego papierka ale chyba sie jutro zdenerwuje i pojade z nia pogadac i jak najszybciej zamowie znowu kuriera. na karcie gwarancyjnej jest napisane "Klientowi przysluguje prawo do wymiane sprzetu na nowy....jezeli w okresie gwar dodkonano trzech istotnych napraw a sprzet nadal wykazuje wady uniemozliwiajace jego uzytkowanie zgodnie z przeznaczeniem" tym razem zrobie im dokładne zdjeciem,wydrukuje je i dokladnie zaznacze gdzie co i jak. Normalnie jakby z 5 latkami rozmawial. I jeszcze gadka o karcie klienta, no bez jaj

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tym razem zrobie im dokładne zdjeciem,wydrukuje je i dokladnie zaznacze gdzie co i jak

    Najlepsze rozwiązanie. Trzeba było od razu to zrobić. Jakoś zawsze jak coś wysyłam do serwisu to zakładam, że nie będą wiedzieli o co chodzi i robię kilka-kilkanaście zdjęć opisujących o co chodzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mojo

    No właśnie mam też odstający ekran i dylemat:

    -rozkręcić telefon i wymienić cały klej (już kupiony) :utrata gwarancji

    -podkleić ekran kropelką bez rozkręcania : może być widać i tak pewnie po gwarancji

    -unrootować i czekać czy za 3tygodnie wróci porysowany i dalej odstający...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @wystosuj odpowiednie pismo zdjęcia przy kurierze wszystko udokumentuj i zapisz że wszystko udokumentowane itp to wroci cały i piękny ora z nową połową telefonu ,musisz pokazać że Ci zależy a zarazem być mega dupkiem :D ja się tego trzymałem i wymienili mi 3 rzeczy które od tak napisałęm bo nigdy nie zaszkodzi wymienić a były ok(bateria klapka oraz głosnik :D)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No i będę musiał wysłać 3 raz na odklejajcy się ekran, ktoś też miał jak ja ze każdy wymieniony lcd się odklejal, ba po powrocie z serwisu już wystawiał delikatnie ponad obrys ramki?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x