Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam ja oddawałem swoją L9II padło mi gniazdo audio. W ogole telefon miał czysty soft od LG a fabrycznie powinien mieć brand na Plusa ale ze nie miałem czasu na wgranie z brandem więc oddałem go z czystym systeme, bałem się ze bo nie ptrzyjmą ale...Opisałem problem i po 1 dniu przyjechał kurier po telefon czyli w piątek. na ich stronie serwisowej wpisuje swoj numer przesyłki by śiedzić postęp loguje się i pokazuje komunikat naprawa anulowana, ja za telefon i dzwonie do nich zapytac się o co chodzi, to okazało się ze ktoś zle oznaczył przesyłkę, a w ogole to nawet nie dotarł do nich po sprawdzeniu przez gościa...(burdel tam mają) powiedziałem mu zeby naprawili ten błąd w systemie bo to bardzo myli klienta. po dłuższej rozmowie zostało to poprawione telefon dotarł do nich w poniedziałek następnego dnia dostaje maila z potwierdzeniem wysyłki do mnie, ucieszyłem się ze nie cofnęli gwarancji i ze wreszcie bd miał telefon.

    I uwaga !!! gdy kurier przyjechał dostałem fona rozpakowuje go i byłem nieco zniesmaczony tym ze oddałem go w oryginalnym pudełku-stan jak z fabryki a dostałem go bardzo pogniecionego z urwanym uchem do otwierania i jest popisany jakaś masakra w ogole.... zadzwoniłem do nich i dostali //ciach// za to co zrobili, krecili ze to kurier ale telefon nie był w folii ale w pudełku zapakowany przez kuriera wiec nie mogł go pognieść. Uważajcie na to w jakim stanie oddajecie telefon na gwarancje radzę zrobić fotki przed wysłaniem DOKŁADNE FOTKI.

    Edytowane przez ldawid
    ciach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ldawid
    Notatka od Moderatora: ldawid
    wykrzyk.png Proszę o zapoznanie się z zawartością pierwszego postu, oraz zastosowanie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przed chwila kurier DHL zabrał mojego G2. Usterka too gubienie zasiegu. Zobaczymy jak im pójdzie naprawa i kiedy LG do mnie powróci. Oby jak najszybciej bo cieżko jest sie przyzwyczaic do starego SE K750i przesiadajac sie z G2 :-D

    Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rdy

    Oddałem kurierowi w poniedziałek tydzień temu, wrócił we wtorek nasępnego tygodnia. Czyli 8 dni

    Opisałem usterki słabej baterii, mikroprzycięć i grzania się. W protokole jest wymiana baterii na nową

    Mikroprzycięcia prawie w całości ustąpiły, tak testując na gorąco. W temple run 2 da się grać, a nie gra rwie jak na xperii X8

    Co do dwóch pozostałych rzeczy, no to musże mieć z tydzień na potestowanie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    memphis21

    Świetnie.

    Tonie wymienili baterię a mi nie chcieli :mur:.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś przyszedł i mój.. Wysłałem w czwartek z problemami z zasięgiem i dodałem filmik na którym widać że drugi G2 ma zasięg a mój nie.. To wpisali że u nich nie było problemu.. I tak zaktualizowali oprogramowanie że miałem 4.4.2 a teraz mam 4.2.2.. Ale mnie wkurzyli.. Chyba będzie zmiana LG ;/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    memphis21

    Czyli tak samo jak u mnie perfidnie olali sprawe....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I jeszcze zapomniałem dodać ja telefon owinąłem w folie włożyłem do pudełka i potem pudełko parę razy owinąłem folią.. A oni przysłali telefon bez żadnego zabezpieczenia jedynie zapakowany w tą torebkę DHL.. Telefon normalnie latał po pudełku ;/ Właśnie dziś LG zaliczyło u mnie wielkiego minusa a szkoda bo od paru lat kupowałem tylko LG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dolne

    Dlatego działajcie panowie i jak coś jest nie tak to od razu piszcie, dzwońcie, zatruwajcie ich, bo ostatnio serwisy mocno w kulki sobie lecą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Coś takiego ujrzałem rozcinając folie DHL..

    8e93e0a5172b1b0c.jpg

    Oczywiście telefon w środku włożony normalnie bez żadnego zabezpieczenia folia czy czymkolwiek latał jak żyd po pustym sklepie. I niech ktoś mi wytłumaczy co znaczy słowo Aktualizacja.. Bo mi do dziś wydawało się że to słowo znaczy wgranie czegoś najnowszego. Nowszego niż jest w obecnej chwili.. Ale chyba się mylę bo serwisant LG wgrał mi oprogramowanie 4.2.2 D80210e.. Fakt było ono nie brandowane bo żadnych śmieci nie było od plusa.. Ale po wgraniu aktualizacji przez LG Mobile Support Tool śmieci wróciły ale mniejsza o to..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.