Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jak kupowalem telefon to byl zapakowany tak samo jak twoj tzn gole pudelko w reklamowce dhl. Z gwarancji wrocil za to otulony gruba folia z powietrzem a to wszystko zabezpieczone kartonem. Jednakze to chyba sprawka merlina.pl

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja paczka wyglądała podobnie tylko ze telefon w pudełku był w folii

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No mój byl bez niczego.. Trochę sobie polecieli w kulki z tym no ale trudno.. Może akurat na takiego serwisanta trafiłem. Chociaż z aktualizacją systemu nie było lepiej..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    też prosiłem o aktualizacje, ale z tego co gadałem z konsultantem to jeśli masz brandowany telefon i nawet jak oddasz z wgraną najnowszą aktualizacją to oni muszą zrobić downgrade do najnowszej wersji oprogramowania którą wydał twój operator. Tłumaczą że są podpisane umowy partnerskie i że nie mogą wgrywać co się nam żywnie podoba :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moj G2 wlasnie odebralem od kuriera, zapakowany tylko w reklamowke DHL..Za wymiane wyswietlacza policzyli sobie 436,21 zł

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z brandowanymi softami to jest loteria. Odesłałem telefon z brandem Plusa, a po naprawie przyszedł z softem Open .

    Tapped by LG G2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysłałem G2 na wymianę zbitego wyświetlacza. Po 9 dniach (łącznie z wysyłkami) wrócił naprawiony z rachuneczkiem 440zł. Wszystko sprawne i jestem generalnie zadowolony z serwisu :)

    Edytowane przez Jumperone

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    can5ona

    Te 440zł masz zapłacić przelewem już po odebraniu telefonu czy np. wysyłają wtedy paczkę za pobraniem - zawsze mnie to ciekawiło :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak kurier oddaje telefon po naprawie to wtedy się płaci jemu :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    taxtor

    Witam. Tak się niestety złożyło, że uszkodziłem dosyć poważnie wyświetlacz, jest mocno rozbity, do tego pęknięte jest szkiełko ochraniające aparat. Dotyk nie działa a wyświetlacz wyświetla obraz na samym dole tylko. Telefon ogólnie działa ale i tak nic na nim nie da się robić. Dzwoniłem do serwisu i po wstępnym ustaleniu tego co jest uszkodzone, miły pan powiedział mi, że koszt wymiany tych dwóch rzeczy wyniesie 620 zł. Kurier został zamówiony na poniedziałek. Moje pytanie jest takie. Czy po opisie przez telefon tego co zostało uszkodzone, trzeba jeszcze dołączyć jakaś notkę do pudełka o tych uszkodzeniach ? Pytanie do użytkowników wyżej :) Pzdr.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.