Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja natomiast oprócz ciągłych problemów z żółtymi plamami mam od niedawna dodatkową dziwną dolegliwość. Miesiąc temu zmieniłem operatora na z Playa na Plusa i dokładnie od tego momentu nigdzie nie mogę złapać lte. Zamieszkuje w Poznaniu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A masz w pakiecie/ofercie LTE? Spróbuj z inną siecią- jakąś startówke kup. Wg trochę to odbiega od tematu posta, pozwól że odeślę Cię do działu pomoc techniczną :)

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    [Dodano: 29.06.2015 - 14:06]

    Na baterie jest 6 miesięcy gwarancji, ALE telefon jest nierozbieralny. Co teoretycznie powoduje że bateria ma taki sam okres gwarancji jak reszta telefonu, czyli 24m, więc oddawaj do serwisu

    Też tak myślałem jeszcze doczytam w karcie gwarancyjnej ;)

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@Arczibald1298

    karta gwarancyjna to ogolne warunki - ta sama regulka wrzucana do kazdego telefonu LG...w karcie masz napisane, ze 6 miesiecy jest na baterie...mi po 1.5 roku wymienili w serwisie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Notatka od Moderatora: niuniek24w
    wykrzyk.png Przypominam, że o gwarancji na baterię dyskutujemy tutaj: http://forum.android.com.pl/topic/180819-ile-gwarancja-na-baterie/
    Edytowane przez niuniek24w

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rain?

    po 3 wysylce do nich sie postarali! bo by musieli nowke sztuke zabulic no ale coz, chcialem tylko zeby mi naprawili blad z wifi to zostaly wymienione takie czesci jak: bateria, wyswietlacz, ramki, plyta glowna(refurbished ;/), tasma..

    coz jakby zrobili to za 1 zamachem to byloby w porzadku =) aczkolwiek ciesze sie z drugiej strony, bo jesli znowu padnie mi cos w telefonie to bede sie ubiegal o nowy egzemplarz

    by G2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czio

    Cały koszmar w końcu się skończył. Uznali usterkę wyświetlacza nie z winy użytkownika. Koniec końców wyświetlacz został wymieniony - ehhh- najważniejsze że syn zadowolony.   

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@czio

    gratuluje :) i teraz tylko pełnego zadowolenia życze :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@czio

     

    kłóciłeś się generalnie ze wsparciem LG czy bezpośrednio z serwisem w Mławie? Mnie też nieuznali gwarancji i póki co kazali się zgłosić na reklamacje LG...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czio

    @@maxellxl - dzięki :). Od razu zakupiłem i nakleiłem synowi szkło na ekran - najważniejsze, że on jest szczęśliwy :).

     

    @@shadow7 dokładnie było tak, że za pierwszym razem nie uznali mi naprawy gdyż okazało się, że jakaś cześć w telefonie jest nieautoryzowana. Cieśninie poszło w górę i postanowiłem nie odpuszczać więc napisałem ([email protected]@lgeeek.com) żeby telefon został w serwisie a w miedzy czasie napiszę pismo do działu reklamacji sprzętu. Jednak konsultant poinformował, że  dopiero jak odbiorę telefon będę mógł złożyć reklamację. Załamany czekałem na telefon i przy odbiorze (w salonie play) okazało się że wyświetlacz jest pęknięty a telefon w pudełku latał jak chciał. Ciśnienie skoczyło  nie dosyć, że nie uznali gwarancji to jeszcze odesłali mi uszkodzony wyświetlacz. Został sporządzony protokół czekałem około tygodnia na decyzję. Na szczęście uznali że uszkodzenie nie było z mojej winy i w ciągu 3 dni od momentu wysłania miałem z powrotem telefon w domu z nowym frontem.   

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@rain? Czy po wymianie płyty głównej numer imei masz ten sam? Bo u mnie teoretycznie tez płyta główna była wymieniana, a stary imei został, a czytałem tu gdzieś ze nowa płyta =nowy imei

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x