Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    @up ciesz się nim, albo sprzedaj i kup z3 nie pożałujesz :D ja g3 sprzedałem po 3h użytkowania :D

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nawet go nie uruchamiałem, dziś właśnie go wystawiłem. Z3 mówisz? Słyszałem, że pękają w nim samoczynnie "elementy szklane" ;d. Czy to przypadłość tylko w compactach ?  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chce wysłać g2 na gwarancję do producenta dacie linka gdzie będę miał nr tel do nich i będę mógł zgłosić to wszystko i żeby przysłali kuriera? I jakby mógł to by mi ktoś opisał co i jak trzeba zrobić?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

     

    Otóż wysyłanie sprzętu tudzież telefonu zacznij od tego:

    http://www.lg.com/pl/wsparcie/lg-express

    Na tej stronce masz wszystko elegancko opisane. Drukujesz sobie formularz naprawy, wypełniasz rubryki z danymi osobistymi oraz opisujesz tam bolączki swojego sprzętu. Później dołączasz tą karteczkę do wysyłki, Najlepiej wrzuć ją do pudełka z telefonem. W 4 pkt na tej stronce wybierasz sobie zakładkę telefon komórkowy. Otworzy Ci się strona DHL`a i uzupełniasz analogicznie. Ustalasz sobie godziny przyjazdu kuriera, choć i tak najprawdopodobniej zadzwoni do Ciebie przemiła Pani i upewni się czy zamawiałeś kuriera i dokładnie powie kiedy i o której przyjedzie.Przygotowujesz sobie paczkę, żadnych adresów nie musisz pisać kurier sam napiszę sobie list przewozowy, gdyż wszelkie dane do wysyłki będzie bądź powinien mieć przekazane. Przekazujesz paczkę kurierowi i po temacie. 

    Edytowane przez wojcikov

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tam pisze że muszę im wysłać telefon i wszystkie akcesoria... A ja nie posiadam oryginalnej ładowarki i nasuwa się pytanie wysłać im inną? Czy po prostu wysłać bez ładowarki? I jeśli można wysłać bez to muszę im to wytłumaczyć?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Quaard

    Wyślij bez. Ja umawiałem się telefonicznie to pani powiedziała mi ,żeby spakować tylko telefon i dowód zakupu/kartę gwarancyjną.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze jedno pytanie czy mam sam wypełnić kartę gwarancyjną? bo jest tylko podbita :/

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tmk_w

    Moją wypełnili w serwisie. Do pudełka wrzuć tylko telefon z kartą gwarancyjną, ewentualnie dowód zakupu, chociaż ja wysyłałem bez.

     

    @Temat

    Jestem jak najbardziej zadowolony z serwisu, chociaż może nie z samego serwisu lecz bardziej z przebiegu 'napraw'. Kupiłem telefon używany z roczną gwarancją, po aktualizacji do lolipopa przestał działać mikrofon, wysłałem do serwisu /wymiana taśmy/, problem pozostał. Wysłałem na drugi dzień /wyczyścili/, problem pozostał. Poprzedni właściciel wysłał go raz na gwarancję /wymienili płytę główną bez zmiany IMEI/. W związku z 3 naprawami napisałem pismo o wymianie powołując się na punkt z karty gwarancyjnej. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że telefon zostanie wymieniony na nowy, niestety nie mają G2, więc dostanę G3, którą sprzedam i zakupię G2, bo jest dla mnie za duża. 

     

    tl;dr Zadowolony z bezproblemowości. Kupiłem używany, otrzymam nowy, model wyższy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sturek

    A ja chcę pochwalić serwis w Mławie. Odesłałem telefon ze słynnymi żółtymi plamami na ekranie, i szwankującym GPS w poniedziałek o 17.00 a w czwartek rano miałem już go z powrotem naprawionego. W karcie jest w pisane tylko wymiana taśmy, ale mam wrażenie, że jest nowy ekran. W każdym bądź razie wszystko załatwione w eksresowym tempie, bezproblemowo i skutecznie. Brawo!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Quaard

    To ja widzę ,że to zależy od tego co im się chce zrobić. Ja wysłałem w 7 sierpnia z wymiana wyświetlacza ponieważ sam go zbiłem to nadal "w trakcie naprawy"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x