Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Wysłałem telefon LG G3 do serwisu do Mławy 22/09 przez kuriera DHL, którego wysłało LG. Telefon został odebrany w Mławie następnego dnia (23/09) przez Pana o nazwisku J.... Do przesyłki załączyłem listę usterek telefon, kartę gwarancyjną i oryginał FV zakupu. Niestety, ale w chwili obecnej nie jestem w stanie sprawdzić status naprawy telefonu.Telefonicznie przez konsultanta dostałem informację, że bez nr IMEI nie ma jak sprawdzić statusu naprawy. Poza tym w dniu zgłoszenia naprawy konsultant zapewniał mnie aby nie iść do salonu tylko bezpośrednio u nich zgłosić wtedy czas naprawy jest dużo szybszy (telefon z Orange w ramach przedłużenia umowy). Także próbowałem przez Orange, aby podali mi nr IMEI, ale niestety nie podają takich informacji i w żaden sposób nie są w stanie im pomóc, ponieważ nie za ich pośrednictwem oddałem telefon do serwisu. W końcu przez chat na stronie LG dostałem mail do serwisu gdzie powinni mi pomóc. 06/10 napisałem do LG, dostałem błyskawicznie odpowiedź, że są w stanie sprawdzić status naprawy po nr listu przewozowego DHL. Wysłałem im ten nr listu oraz nr CAS, który otrzymałem podczas rozmowy przez telefon, kiedy zgłaszałem im naprawę. Od tej wiadomości minęły dwa dni i po wysłaniu kilku maili upominających nie mam nadal odpowiedzi od serwisu. Dziś mija 15 dzień naprawy a ja nie wiem co się dzieje z telefonem. Zaskakują mnie informację, że naprawa waszych słuchawek w LG trwała niespełna tydzień lub niewiele ponad.
Czy miał ktoś z was taką sytuację i jak się skończyła? Zaczynam mieć pewne obawy po waszych przygodach z serwisem, gdzie został uszkodzony telefon.


Chciałem was tylko poinformować, że w końcu LG odezwało się do mnie. Ostatni slad telefonu jest taki, że odebrał go Pan J.... 23/09 i nic poza tym. Nie został zarejestrowany w systemie, po prostu wyparował. Prawdopodobnie nawet naprawa telefonu nie została wykonana bo fizycznie on nie doszedł. Sprawa trafiła do kierownika. Mam czekać jutro w godzinach popołudniowych na kontakt ze strony serwisu i propozycję rozwiązania sprawy. Nie wiem jak określić całą sytuację, bo to jest nie poważne jak można zgubić telefon....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, na tysiące napraw może się trafić taka sytacja jak Twoja. Ja dzisiaj oddałem swojego G2 w Warszawie, mam nadzieję że szybko go naprawią i do mnie wróci niedługo naprawiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, tylko najgorsze w tym jest to, że serwis odbijał piłeczkę olewając mnie, a nawet wcześniej oszukał mnie, że naprawa telefonu zostanie zakończona 2/10 i najpóźniej wróci do mnie 6/10. Jakby przyznali się do błędu i powiedzieli, że sorry nawaliliśmy, potrzebujemy około 2 dni na rozwiązanie sprawy i się odezwiemy to byłoby inaczej. Dziś mają dzwonić, ciekawe co zaproponują i czy w ogóle zadzwonią.

Edytowane przez Robert057

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem odebrałem telefon, więc naprawa trwała jeden dzień. Wymieniona została płyta główna, póki co śmiga jak marzenie, zobaczymy później jak będzie gps chodził, bo to głównie przez niego telefon został oddany na gwarancję

Edytowane przez Barszcztosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środę wysłałem telefon na gwarancję, w czwartek odebrał go już serwis w Warszawie ale do dzisiaj nie ma żadnej informacji na stronie o statusie naprawy. Czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej na forum opisane jest, że mają oni problemy z serwisem internetowym gdzie można sprawdzić status naprawy. Najlepiej poczekaj jeszcze kilka dni i zadzwoń bezpośrednio do nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi niestety po naprawie GPS działa chyba trochę lepiej, ale nadal nie tak, jak powinien. Zastanawiam się więc czy oddawać drugi raz, czy tym razem im się uda tą usterkę naprawić, czy raczej nie ma już na to szans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez moje rece przewinelo sie kilka telefonow i zawsze jak cos to oddawalem na gwarancje przez operatora nigdy nie mialem z tym problemu zawsze bylo sprawnie i nic mnie nie obchodzilo zadne wydzwanianie po serwisach itp. Wszystkim zajmowal sie operator , wiec polecam kazdemu ta droge niz wysylac indywidualnie

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomn95

@@rumunn95 czyli jezeli zakupilem telefon przez euro to ta droga takze oddawac na gwarancje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po co w taki sposób to robić jak można od razu do LG ? Serwis wtedy trwa znacznie krócej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.